ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور 78 هزار نفر داوطلب آزمون فراگیر ارشد پیام نور/ 7 هزار نفر پذیرفته می شوند

78 هزار نفر داوطلب آزمون فراگیر ارشد پیام نور/ 7 هزار نفر پذیرفته می شوند

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور درباره آزمون دوره فراگير مقطع كارشناسي‌ارشد دانشگاه پيام‌نور در سال 93 گفت: این آزمون روز جمعه 14 شهریورماه در 92 شهرستان و و 113 حوزه امتحانی برگزار مي‌شود.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در این دوره از آزمون 78 هزار و 931 نفر شرکت کرده اند که از این تعداد 37 هزار و 265 نفر معادل 46.21 درصد داوطلبان زن و تعداد 41 هزار و 666 نفر معادل 52.79 درصد داوطلبان مرد هستند.

وی افزود: از میان شرکت کنندگان در این آزمون 62 هزار و 635 در رشته های علوم انسانی، 3 هزار و 105 نفر در علوم پایه، 8 هزار و 838 نفر در علوم فنی مهندسی، 950 نفر در کشاورزی و منابع طبیعی و 3 هزار و 403 نفر در هنر شرکت کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: 7 هزار و 750 نفر در این دوره پذیرفته می شوند.

وی افزود: فرآيند برگزاري آزمون از ساعت 7:30 دقيقه صبح آغاز و درهاي ورود به جلسه امتحان رأس ساعت هفت صبح بسته خواهد شد، لذا كليه داوطلبان باید قبل از بسته شدن درهاي ورودي در محل حوزه امتحاني خود حاضر باشند. لينك مربوط به پرينت كارت شركت در آزمون و برگ راهنماي آزمون از روز سه‌‌شنبه 11 شهریور ماه روي سايت اطلاع‌رساني اين سازمان به نشاني www.sanjesh.org قرار مي‌گيرد.

توکلی خاطرنشان کرد: متقاضيان مي‌توانند با وارد كردن اطلاعات شناسنامه‌اي (نام، نام‌خانوادگي، شماره ملي، سال تولد و ...) و يا اطلاعات ثبت‌نامي (شماره پرونده و كد رهگيري و ...) خود نسبت به مشاهده و تهيه پرينت كارت شركت در آزمون اقدام کنند.

وی افزود: اطلاعيه تكميلي سازمان سنجش و آدرس محل رفع نقص كارت شركت در آزمون بر روي سايت اين سازمان و همچنين نشريه پيك سنجش (هفته‌نامه خبري و اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور) در روز دوشنبه 10 شهریورماه درج خواهد شد.

آمار بازدید: 305 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image