ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی ایران مدرس
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور آزمون دوره‌های فراگیر ارشد جمعه برگزار می‌شود

آزمون دوره‌های فراگیر ارشد جمعه برگزار می‌شود

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور صبح روز جمعه 14 شهریور در 92 شهرستان و 130 حوزه امتحانی برگزار می‌شود.


حسین توکلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود: کارت شرکت و برگه راهنمای این آزمون از سه‌شنبه 11 شهریور روی سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org قرار خواهد گرفت و کلیه داوطلبان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه و پرونده نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش با بیان اینکه هر داوطلب برای حضور باید پرینت کارت شرکت در آزمون یا اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه را ارائه کند گفت: در جلسه آزمون به هر یک از داوطلبان یک پاسخنامه و یک دفترچه داده خواهد شد.

توکلی در ادامه در مورد تعداد شرکت‌کنندگان در این آزمون اظهار کرد: به طور کلی 78931 داوطلب در این آزمون ثبت‌نام کردند که 37265 نفر آن‌ها زن و 41666 آن‌ها مرد هستند. از این تعداد 62535 داوطلب در گروه علوم انسانی، 3105 داوطلب در گروه علوم پایه، 8838 داوطلب در گروه فنی و مهندسی، 950 داوطلب در گروه کشاورزی و منابع طبیعی و 3403 داوطلب در گروه هنر ثبت نام کرده‌اند.

وی در مورد ظرفیت پذیرش این آزمون نیز اظهار کرد: با توجه به ضوابط 7750 نفر از طریق این آزمون پذیرش می‌شوند.

آمار بازدید: 271 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image