ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اعزام 500 نفر از دانشجویان غیرایرانی به طرح ضیافت اندیشه

اعزام 500 نفر از دانشجویان غیرایرانی به طرح ضیافت اندیشه

مدير كل امور دانشجويان غير ايراني سازمان امور دانشجویان از اعزام دانشجویان غیرایرانی به مشهد مقدس برای حضور برنامه طرح ضیافت اندیشه خبر داد و گفت: اعزام دانشجویان از 5 شهریور آغاز شده و تا 18 شهریور ادامه خواهد داشت.

صمد حاجی جباری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: به دلیل استقبال دانشجویان غیرایرانی از طرح ضیافت اندیشه امسال نیز این طرح برای دانشجویان غیرایرانی اجرا می شود و 500 نفر از دانشجویان غیرایرانی در دو گروه 250 نفر از دانشجویان دختر و 250 نفر از دانشجویان پسر برای شرکت دراین طرح 5 شهریور عازم مشهد مقدس می شوند.

وی با بیان اینکه این دانشجویان تا 18 شهریور برای حضور در طرح ضیافت اندیشه در مشهد مقدس حضور خواهد داشت گفت: این دانشجویان از ملیت های مختلف و بیشتر از مقطع کارشناسی هستند و دانشجویان تحصیلات تکمیلی 15 درصد این دانشجویان را تشکیل می دهند.

مدير كل امور دانشجويان غير ايراني سازمان امور دانشجویان افزود: برای این دانشجویان واحدهای درسی در چهارچوب ضیافت اندیشه ارائه می شود دروسی مانند معارف اسلامی، تاریخ اسلام و در مجموع دروس عمومی که آنها در کارنامه نیاز دارند از طریق ضیافت اندیشه ارائه می شود.

آمار بازدید: 291 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image