ارتباط مستقیم با 30593 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد امکان انتخاب رشته مجدد در رشته های با آزمون سراسری سال 93 دانشگاه آزاد

امکان انتخاب رشته مجدد در رشته های با آزمون سراسری سال 93 دانشگاه آزاد

معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام این خبر به روابط عمومی معاونت سنجش و پذیرش گفت: با توجه به درخواست برخی از داوطلبان و در راستای تکریم ارباب رجوع، امکان اصلاح و انتخاب رشته مجدد در رشته های با آزمون سراسری سال 93 دانشگاه آزاد اسلامی فراهم شد.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، علوم فاضل در ادامه افزود: داوطلبانی که به هر دلیلی در انتخاب رشته اولیه خود، رشته/ محل های مورد نظر و یا سهمیه خود را در سایت معاونت سنجش و پذیرش به درستی ثبت نکرده اند، می توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته مجدد خود اقدام کنند.

علوی فاضل به داوطلبان گفت: لازم است داوطلبان در مراحل انتخاب رشته خود دقت لازم را به خرج دهند اما اگر به هر دلیلی در انتخاب رشته خود دچار اشتباه شدند می توانند دوباره و یا حتی در صورت اشتباه مکرر امکان انتخاب رشته های بعدی نیز وجود دارد.

علوی فاضل افزود: داوطلبان در نظر داشته باشند که انتخاب رشته آن ها فقط در مجموعه ای که در آزمون سراسری سال 93 شرکت کرده اند امکان پذیر است، لذا انتخاب رشته های مجدد فقط در همان مجموعه ای که آزمون داده شده است امکان پذیر است.

وی در ادامه تأکید کرد: متقاضیان در نظر داشته باشند برای معاونت سنجش و پذیرش آخرین انتخاب رشته آن ها ملاک قرار خواهد گرفت و ثبت نام های قبلی عملاً منتفی خواهد شد.

وی در پایان گفت: مهلت انتخاب رشته های با آزمون تا ساعت 20:00 فردا سه شنبه به پایان خواهد رسید. بهتر است داوطلبان در اسرع وقت نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 712 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image