ارتباط مستقیم با 30560 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد تمدید ثبت‌نام رشته‌های بدون آزمون و با آزمون مقاطع کاردانی،کارشناسی و دکتری حرفه‌ای

تمدید ثبت‌نام رشته‌های بدون آزمون و با آزمون مقاطع کاردانی،کارشناسی و دکتری حرفه‌ای

معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید مهلت ثبت نام رشته‌های بدون آزمون و با آزمون مقاطع کاردانی، کارشناسی و دکتری حرفه‌ای تا روز سه شنبه 4 شهریور ماه خبرداد.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، دکترعلوی فاضل دراین باره گفت: با توجه به اینکه این آخرین فرصت برای ثبت‌نام در این مقاطع محسوب می‌شود بهتر است که داوطلبان با مراجعه هرچه سریعتر به سایت مرکز آزمون به آدرس www.azmoon.org نسبت به ثبت نام خود اقدامات لازم را انجام دهند و این اقدام را به روزهای آخر موکول نکنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برای ثبت‌نام رشته‌های بدون آزمون هر داوطلب می‌تواند چند گزینه را انتخاب کند، تصریح کرد: داوطلبان مقطع کارشناسی پیوسته می‌توانند ده رشته/محل را از یک مجموعه آموزشی با توجه به دفترچه ثبت نام انتخاب کنند.

علوی فاضل در ادامه افزود: در رشته‌های بدون آزمون داوطلبان می‌توانند با خرید کارت‌های اعتباری جداگانه و ثبت‌نام در چند مجموعه شانس خود را افزایش دهند.

معاونت سنجش و پذیرش درخصوص اینکه آیا برای رشته‌های بدون آزمون نیاز به شرکت در آزمون سراسری وجود دارد، گفت: متقاضیان ثبت نام در رشته‌های بدون آزمون چه در آزمون سراسری شرکت کرده باشند و چه شرکت نکرده باشند می‌توانند این رشته‌ها را انتخاب و در سایت مرکز آزمون ثبت کنند.

علوی فاضل درباره ثبت نام رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی نیز گفت: هر داوطلبی در آزمون سراسری 93 شرکت کرده باشد می‌تواند در سایت مرکز آزمون این رشته‌ها را انتخاب و ثبت‌نام کند.

وی در مورد تعداد رشته/محل‌های انتخابی گفت: هر داوطلب می‌تواند براساس نمره کل خود و علاقه بیست رشته/محل را انتخاب کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا متقاضیان می‌توانند علاوه بر گروه آزمایشی خود در رشته‌های هنر و زبان خارجه نیز ثبت نام کنند، گفت: داوطلبانی که در آزمون سراسری، رشته‌های گروه آزمایشی هنر و زبان خارجه را انتخاب کردند، می توانند برای هریک از گروه‌های مذکور نیز انتخاب رشته کنند.

معاونت سنجش و پذیرش در پایان گفت: نتایج پذیرفته شدگان ثبت نام این مقاطع در شهریور ماه اعلام خواهد شد که زمان دقیق آن از طریق سایت www.pubr-azmoon.com اطلاع رسانی خواهد شد.

آمار بازدید: 536 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
ناشناس يکشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵

باعرض سلام خواستم اگه امکان داره یکبار دیگه ثبت نام کارشناسی رو تمدید کنید متاسفانه من نت نداشتم ونتونستم ثبت نام کنم توروخدا دوباره تمدید کنید ونزاریدیک ترم عقب بیفتم خواهش میکنم