ارتباط مستقیم با 30600 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار شروط پلیس راهور برای سرویس‌های مدارس

شروط پلیس راهور برای سرویس‌های مدارس

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ضمن اعلام آغاز ساماندهی سرویس‌های مدارس از شروط تعیین شده برای رانندگان و خودروهای سرویس مدارس را تشریح کرد.


سرهنگ تیمور حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این باره گفت: از حدود دو ماه پیش جلسات مشترکی با آموزش و پرورش، معاونت حمل و نقل شهرداری تهران، اتوبوس‌رانی، تاکسیرانی و چند دستگاه مسوول دیگر درخصوص ساماندهی سرویس‌های مدارس تشکیل داده شد و مواردی در دستور کار این جلسات قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این اقدامات منجر به عقد چندین تفاهم‌نامه میان پلیس و دیگر دستگاه‌ها شد، اظهار کرد: با اقدامات گرفته و پیش‌بینی‌هایی که کرده‌ایم، تکلیف سرویس مدارس از همان روز نخست آغاز روشن خواهد شد و مشکلی در این خصوص نخواهیم داشت.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به بحث نصب برچسب برای سرویس مدارس و آموزش رانندگان اظهار کرد: تدابیر لازم در این خصوص اتخاذ شده و تا قبل از آغاز تحصیلی این موارد مرتفع خواهد شد.

حسینی درخصوص شرایط خودروهای مناسب برای سرویس مدارس نیز اظهار کرد: یکسری شرایط برای خودروها وجود دارد که از جمله آن می‌توان به داشتن برگ معاینه فنی، داشتن بیمه بدنه، سرنشین و شخص ثالث، عدم نقض فنی و... اشاره کرد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درخصوص شرایط رانندگان سرویس مدارس نیز گفت: علاوه بر اینکه راننده باید دارای گواهینامه مجاز باشد، برگه تست سلامت نیز از آنان مطالبه خواهد شد و عدم وجود سوءسابقه، موجه و بی حاشیه بودن و تاهل از دیگر شرایط اصلی برای رانندگان سرویس‌های مدارس است.

وی ابراز امیدواری کرد با تمهیدات و تدابیر در نظر گرفته شده در سال تحصیلی جدید مشکلی درخصوص سرویس‌های مدارس و انتقال دانش‌آموزان رخ ندهد.

حسینی اضافه کرد: با این وجود پلیس نیز در طول سال تحصیلی برای سرویس‌های مدارس نظارت ویژه‌ای خواهد داشت و با متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد.

آمار بازدید: 185 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image