ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه رئیس دانشگاه تبریز: مراکز دانشگاهی، مهمترین رکن توسعه

رئیس دانشگاه تبریز: مراکز دانشگاهی، مهمترین رکن توسعه

رئیس دانشگاه تبریز گفت: امروزه مراکز دانشگاهی مهمترین رکن توسعه هستند که البته باید در تولید علم و دانش، بر اساس نیاز جامعه حرکت کند.


به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در بیست و دومین سمینار شیمی آلی ایران در دانشگاه تبریز با اشاره به پتانسیل‌های این دانشگاه در عرصه‌های مختلف، افزود: تحصیل بیش از 20 هزار دانشجو، 700 نفر هیات علمی، 20 دانشکده، چندین پژوهشکده، قطب علمی و آزمایشگاه‌های مجهز این دانشگاه را به یکی از جامع ترین دانشگاه کشور تبدیل کرده است.

پورمحمدی افزود: بر اساس رتبه‌بندی جدید دانشگاه لایدن که یکی از معتبرترین مراکز رتبه بندی دانشگاه‌های جهانی است، در سال 2014، 750 دانشگاه را رتبه بندی کرده که دانشگاه تبریز رتبه 492 دنیا، 63 در آسیا و رتبه دوم در ایران را کسب کرده است.

وی، با بیان اینکه در عرصه دانایی است که می توان به توسعه همه جانبه رسید، تشریح کرد: امروزه مراکز دانشگاهی مهمترین رکن توسعه هستند که البته باید در تولید علم و دانش، بر اساس نیاز جامعه حرکت کند.

به گفته وی، دانشکده شیمی دانشگاه تبریز نیز یکی از بزرگترین دانشکده‌های این دانشگاه است و اساتید بزرگی در این دانشکده فعالیت می‌کنند که امروزه از آنان با افتخار یاد می کنیم.

رییس دانشگاه تبریز گفت: در حال حاضر برخی افراد از رکود علمی در کشور و دانشگاه‌ها صحبت می‌کنند، در حالی که آمارها حکایت از چیز دیگری دارد و اخیرا نیز رتبه علمی کشور به رتبه 15 در دنیا ارتقاء یافته است.

انتهای پیام

آمار بازدید: 215 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image