ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه وزیر علوم بعدی باید همین روند را ادامه دهد

وزیر علوم بعدی باید همین روند را ادامه دهد

استاد ریاضی دانشگاه صنعتی‌شریف با انتقاد از رای عدم اعتماد مجلس به فرجی دانا گفت: وزیر بعدی هم باید همین برنامه را اجرا کند و همین روند را ادامه دهد.


دکتر بیژن ظهوری‌زنگنه در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود: فعالیت علمی آنقدر پیچیده نیست که بتوان آن را از طرق مختلف انجام دهد. کار علمی یک راه کلاسیک و روشن است.

وی با اشاره به انتساب نجفی به سرپرستی وزارت علوم اظهار کرد: دکتر نجفی انسان بزرگی است و تجربه خوبی دارد. ایشان در دوران جوانی وزیر علوم بودند و هم‌اکنون نیز تجربه زیادی در این زمینه دارند.

استاد دانشگاه شریف با تاکید بر اینکه راه اداره وزارت علوم مشخص است، افزود: افرادی که در پی کارهای غیرعلمی هستند، همیشه دنبال بهانه خواهند بود و ممکن است عملکرد وزیر بعدی را هم مورد نقد قرار دهند.

ظهوری‌زنگنه با اشاره به صحبت‌های فرجی‌دانا در مورد بورسیه‌ها در جلسه استیضاح گفت: ایشان دنبال افشاگری نبودند و هرچه در این مورد گفتند دقیق و درست بود.

وی با تاکید بر اینکه همه عملکردهای فرجی‌دانا درست بوده است، اظهار کرد: برعکس صحبت‌هایی که امروز مبنی بر وجود تشنج در دانشگاه‌ها مطرح شد، ایشان آرامش را به فضای دانشگاه بازگرداندند. ایشان در سطح یک انسان علمی کارهایی که باید انجام می‌دادند را انجام دادند و علم بالاخره به دانشگاه‌ها بازگشته است.

استاد دانشگاه صنعتی‌شریف با بیان اینکه فرجی دانا دنبال مچ‌گیری نمایندگان مجلس نبود، افزود: نکته بسیار خوبی که ایشان امروز مطرح کردند این بود که شهیدچمران گفتند هم تخصص مهم است هم تقوا. کسی که تخصصی ندارد و جایگاهی می‌نشیند که شایستگی‌اش را ندارد، آن فرد تقوا ندارد. ایشان گفتند اگر نگران فرار مغزها هستیم باید شرایط کشور به گونه‌ای شود که افراد نخبه‌ای که در نقاط دیگر دنیا هستند بدانند وقتی وارد کشور می‌شوند جایگاهی دارند و جایگاه آنها توسط افراد ناشایست گرفته شده است.

آمار بازدید: 213 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image