ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی ایران مدرس
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه عده‌ای وزیر علوم را به حاشیه بردند/ رئیس جمهور نیامد تا بگوید «ما کار می کنیم»

عده‌ای وزیر علوم را به حاشیه بردند/ رئیس جمهور نیامد تا بگوید «ما کار می کنیم»

یک نماینده موافق استیضاح وزیر علوم گفت: عده ای به ما پیغام می دهند مصلحت نیست حرف بزنید، اما مردم ما را انتخاب کرده اند که حرف آنها را بزنیم و ما را برای سکوت انتخاب نکرده اند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، قاسم جعفری سخنگوی کمیسیون آموزش در موافقت با استیضاح وزیر علوم با بیان اینکه در یک امتحان بزرگ هستیم و برای آنچه می گوییم مسئولیت داریم، گفت: دیروز کسی پیش من آمد و به من گفت می خواهی دو کار اساسی انجام دهی که در حوزه انتخابیه ات ثبت شود، این فرد خود را منسوب به شما می دانست و من به او گفتم من به خاطر شما به آقای وزیر تسلیت می گویم، شخصیت آقای فرجی دانا والاتر از این است که شما این گونه خرابش کنید.

وی افزود: گروه هایی که وعده می دهند باعث شده اند نگرانی ما بیشتر شود، ما دغدغه علمی کشور را داریم، آقای وزیر آیا شما وضعیت دانشجویان خارج از کشور را می دانید؟ و آیا از آژانس هایی که این دانشجویان را به خارج می فرستند اطلاعی دارید؟

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: آیا از کپی پیست کردن پایان نامه‌های کشور اطلاع و برنامه ای برای آن دارید؟ به ما پیغام می دهند مصلحت نیست حرف بزنید، ما نماینده مردم هستیم و برای این نماینده شده ایم که حرف مردم را بزنیم، مردم ما را برای سکوت انتخاب نکرده اند.

این نماینده موافق استیضاح وزیر علوم با تاکید بر اینکه نگران وضعیت علمی کشور هستیم، یادآور شد: اقتدار علمی یک اقتدار درون زا است، حرکت علمی در ده سال گذشته خوب بوده است و این حرکت نباید کند شود، نگذارید تحقیقات علمی رو به کندی برود.

وی با تاکید بر اینکه اقتصاد، پیشرفت علمی و فرهنگ اولویت های ما هستند، ادامه داد: مردم مشکل معیشت دارند، امروز رئیس جمهور نیامد که بگوید ما در حال انجام کار هستیم و شما جلوی کار ما را می گیرد، به ما می گویند مردم مشکل معیشت دارند، ما که برای مشکل معیشت مردم برنامه ای ندیده ایم، لااقل بگذارید دغدغه دین و فرهنگ را داشته باشیم و اجازه ندهیم دین و فرهنگمان را از ما بگیرند.

جعفری با اشاره به اینکه مقایسه تعداد مقالات ایران و سایر کشورها به مرز هشدار رسیده است، گفت: آقای وزیر دیگران شما را مشغول کرده اند و ما نگران هستیم، اگر بعضی افراد که موضع تند دارند در کنار شما نباشند چه می شود. آقای وزیر ما شما را دوست داریم اما خیلی‌ها خواسته اند شما را به حاشیه ببرند.






آمار بازدید: 203 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image