ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه فرجی دانا از موسسان سپاه در فارس بود/ وزیر علوم مظلوم واقع شده است

فرجی دانا از موسسان سپاه در فارس بود/ وزیر علوم مظلوم واقع شده است

عضو فراکسیون رهروان ولایت با بیان اینکه تشخیصم این بود که فرجی دانا مظلوم واقع شده است، گفت: فرجی دانا بداند در صورتی که امروز با رای نمایندگان ابقا شود از مجلس اصولگرا و نمایندگان اصولگرا رای اعتماد مجدد گرفته است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، در ادامه جلسه روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در بررسی استیضاح وزیر علوم، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مخالفت با استیضاح گفت: شیوه حل مشکلات و دغدغه های نمایندگان استیضاح نیست.

وی ادامه داد: برای رفع دغدغه های نمایندگان بدترین شیوه یعنی استیضاح انتخاب شده است، چه کسی از نتیجه استیضاح خوشحال می شود افراطیون خارج نیشین هستند که از این موضوع شاد می شوند.

عضو فراکسیون رهروان با اشاره به دفاع استیضاح کنندگان امروز در جلسه رای اعتماد به فرجی دانا گفت: شما در آن زمان در جلساتتان ایشان را فردی مومن و معتقد می خوانید و حتی می گفتید ایشان نماز شب می خوانند چرا هفته دولت را برای استیضاح انتخاب کردید؟

جعفرزاده با اشاره به فیلم هایی که توسط منتقدین در صحن مجلس به نمایش درآمد گفت: این فیلم ها کاملا درست است اما درباره فیلم آقای توفیقی مسئولان دانشگاه از ایشان خواسته بودند که قائله را بخوابانند و به همین دلیل ایشان راضی به سخنرانی شد.

عضو کمیسیون اقتصادی تاکید کرد: اگر امروز فرجی دانا ابقا شود بداند که رای را از مجلس اصولگرا گرفته و نمایندگان اصولگرا وی را ابقا کردند نه کس دیگری، جریانات سیاسی نمی توانند این موضوع را برای خود مصادره کنند.

جعفرزاده در تشریح سوابق کاری و مدیریتی فرجی دانا گفت: ایشان از موسسان سپاه پاسداران در استان فارس بودند و در قاطبه جبهه ها حضور داشتند، انتظار داریم که این راه ادامه یابد و قول از فرجی دانا برای رفع ایرادات می گیریم.

وی با اشاره به یکی از محورهای طرح استیضاح درخصوص بورسیه ها گفت: سه هزار نفر در کشور بورسیه شدند، فرجی دانا پس از روی کار آمدن خواستار تطبیق این بورسیه ها با ضوابط قانونی شد که در این میان 700 نفر حضور داشتند که حتی در پرونده آنها یک برگه وجود ندارد.

عضو فراکسیون رهروان با اشاره به انتقادات استیضاح کنندگان در خصوص روند انتصابات در وزارت علوم گفت: روند انتصابات را به صورت کامل به آقای فرجی دانا تفویض کنید آن زمان پاسخ بخواهید.

وی ادامه داد: زمانی که مراکز و شوراها در تصمیم گیری برای انتصابات دخالت دارند چرا فقط باید فرجی دانا پاسخگو باشد.

جعفرزاده تصریح کرد: برای دانشگاه ها نمی توان به صورت انتصابی صرف عمل کرد، جرم فرجی دانا این است که برای جامعه ای که می خواهد رئیس انتخاب کند از خودشان مشورت می گیرند، باید این راه را تشویق کرد.

وی ادامه داد: فرجی دانا در انتصابات از جامعه دانشگاهی کسب نظر کرده است.

وی با اشاره به انتقادات استیضاح کنندگان مبنی بر کنار گذاشتن تعدادی زیادی از مدیران در دوران مدیریت فرجی دانا گفت: 64 درصد از این تعداد که از گردونه مدیریت خارج شدند پایان دوره مدیریتی شان فرا رسیده بوده است. هشت درصد هم استعفا دادند طبیعی است وزیر جدید 28 درصد را هم برکنار کرده باشد، افرادی که تغییر کرده اند در پرونده شان 67 ماه ریاست دانشگاه داشته اند.

عضو فراکسیون رهروان با اشاره به انتقادات استیضاح کنندگان مبنی بر انتشار لجام گسیخته نشریات دانشجویی در دوران فرجی دانا گفت: در بحث نشریات دانشجویی و تشکل ها مگر فقط یک نفر مجوز می دهند بروید کل روند را بررسی کنید.

وی با اشاره به جلسه خصوصی اش با فرجی دانا گفت: من با نیت قربه الی الله برای دفاع از فرجی دانا صحبت کردم و به هیچ کس هم نیاز ندارم تشخیصم این بود که فرجی دانا مظلوم واقع شده است.

جعفرزاده ادامه داد: افکار عمومی از ما سوال خواهد کرد که چرا شخصی را که فرمانده سپاه بوده و همین چند ماه پیش در سوابقش برای رای اعتماد انقلابی بودن را می آوردید استیضاح می کنید.

عضو فراکسیون ایثارگران تصریح کرد: یک عده می خواهند میان دولت و مجلس فاصله و شکاف بیاندازند، امروز مجلس نشان داد که دلسوز نظام و انقلاب است و از وزیر ولایت مدار خود دفاع خواهد کرد.

وی در پایان خطاب به نمایندگان گفت: هشت سال به آن دولت کمک کردیم یک سال هم به این دولت کمک کنیم.




آمار بازدید: 178 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image