ارتباط مستقیم با 30565 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه درخواست لاریجانی از وزیر علوم برای جابجایی چند تن در وزارت علوم/موافقت جهانگیری با درخواست

درخواست لاریجانی از وزیر علوم برای جابجایی چند تن در وزارت علوم/موافقت جهانگیری با درخواست

رییس مجلس شورای اسلامی پس از دفاعیات وزیر علوم در جلسه استیضاح خطاب به وی گفت که اگر چند نفر از کسانی که بحث‌هایی در مورد آن‌ها وجود دارد در وزارت علوم جابجا شوند فضا آرام تر خواهد شد.


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی لاریجانی در جلسه علنی ظهر امروز (چهارشنبه) و پیش از آغاز رای گیری برای استیضاح وزیر علوم گفت: آقای فرجی دانا صحبت‌های خوبی داشتند و مطالبشان را در فضای آرامی مطرح کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه برخی مطالب را برای من فرستادند و خواستند نظر دهم من این نوشته‌ها را خوانده‌ام که وزارت اطلاعات غیر از یک نفر بقیه را تایید کرده است.

لاریجانی ادامه داد: چون من را حکم قرار داده‌اید اشاره می‌کنم به جمع‌بندی‌هایی که در جلسه با هم داشتیم پایبند باشید از جمله اینکه اگر چند نفر از این برادران جابجا شوند ثلمه‌ای وارد نمی‌شود، فضا آرام تر خواهد شد.

دقایقی پس از اظهارات لاریجانی وی مجددا از تریبون مجلس اعلام کرد که اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور پیغامی فرستاده که به نظر شما احترام می‌گذاریم و به آن عمل می‌کنیم.

به گزارش ایسنا با آغاز رای گیری اعضای هیات دولت جلسه علنی مجلس را ترک کردند. فرجی دانا نیز پیش از خروج از جلسه علنی مجلس به جایگاه هیات رییسه رفت و دقایقی با علی لاریجانی صحبت کرد.

آمار بازدید: 234 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image