ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه هماهنگی رسانه‌های داخلی و خارجی برای فشار بر استیضاح کنندگان

هماهنگی رسانه‌های داخلی و خارجی برای فشار بر استیضاح کنندگان

نوباوه با متهم کردن رسانه‌های داخلی حامی وزیر علوم ادعا کرد: جریان‌های رسانه‌ای هماهنگ در ستاد داخلی حمایت از وزیر با جریانات رسانه‌های خارجی برای تضعیف مجلس فعالیت می‌کردند و تبلیغات خارجی به شکل هماهنگی توسط رسانه‌های خارجی و بالعکس منتشر می‌شد.


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نماینده مردم تهران که به عنوان موافق استیضاح وزیر علوم در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی سخن می گفت: با پخش فیلمی در صحن علنی مدعی شد که برخی رسانه‌های داخلی با رسانه‌های خارجی به طور هماهنگ به تضعیف مجلس و حمایت از وزیر می پرداخت.

وی افزود: این کار با هدف انحراف از موضوع اصلی استیضاح و نشان دادن ناکارآمدی مجلس فعلی شورای اسلامی و روحیه کاسب کارانه برخی نمایندگان انجام می‌شد و برخی رسانه‌ها با ارائه آمار غلط و دروغ و انتشار برخی از اسامی این هدف را پیگیری می‌نمودند.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه ما نگران اشکالات عمده‌ای در برخی از وزارتخانه ها هستیم گفت: در عملکرد برخی از وزارتخانه اتفاقات نگران‌کننده‌ای می‌افتد و ما امروز نگران وزارت علومی هستیم که در واقع باید مومن‌ترین نیروهای نظام را تربیت کند و از آقای فرجی دانا می‌پرسم اساتیدی که از روز اول دانشجویان را برای گرفتن پذیرش در دانشگاه‌های خارجی آموزش می‌دهند و همان کسانی هستند که شما در دانشگاه‌ها جذب کردید می‌توانند به دغدغه‌های ما پاسخ دهند؟

وی ادامه داد: جریاناتی در داخل کشور در حال شکل‌گیری است که بسیاری از جریانات سکولار در آن شکل می‌گیرد و مشکل اساسی ما در این جا است؛ ما نگران سیاست‌های حاکم در دانشگاه‌های کشور هستیم و امروز شاهد مظلومیت نظام اسلامی هستیم که بعد از سی و پنج سال همچنان نمی‌تواند برخی از سیاست‌های خود را اعمال کند.

نباوه با انتقاد از انتشار برخی نشریات در دانشگاه‌ها گفت: یکی از نشریات دانشجویی با تیتر باید" فاتحه این سپاه را خواند" در خارج از دانشگاه منتشر می‌شود و در دانشگاه‌ها توزیع می‌گردد و هیچ برخوردی با آن نمی‌شود. همچنین همانطور که گفتید 58 درصد از روسای دانشگاه‌ها تغییر کرده است و لطفا وزیر علوم بفرماید که این افراد هم سو با سیاست‌های انقلاب هستند.

وی در پایان تأکید کرد: ما نگران تکرار اتفاقی هستیم که رگ‌های امیر کبیر را برید و کشور را صد سال به عقب برد و رشد علمی کشور را صد سال به تأخیر انداخت.

آمار بازدید: 167 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image