ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار بورسیه معاون سابق بورس وزارت علوم: فرزند صدیقی از هیچ بورس تحصیلی استفاده نکرده است

معاون سابق بورس وزارت علوم: فرزند صدیقی از هیچ بورس تحصیلی استفاده نکرده است

معاون سابق بورس وزارت علوم با تکذیب برخی اظهارات و ادعاها درباره بورس فرزند دکتر صدیقی، گفت:‌ فرزند دکتر صدیقی معاون وزیرعلوم از هیچ بورسیه دکتری استفاده نکرده است.


دکتر مسلمی نائینی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود: زمانی که فرزند دکتر صدیقی درخواست بورسیه دکترا داده بودند به ایشان اعلام شد که اگر مصاحبه صورت بگیرد و اعلام نیاز بیاورند بورسیه اعطا می‌شود. اما زمان صدور بورسیه از آنجایی که نام دکتر صدیقی با عنوان ریاست سازمان دانشجویان مطرح شد، من با وی تماس گرفتم و پیشنهاد دادم این کار انجام نشود که ایشان نیز پذیرفت.

وی افزود: من از روی دوستی به دکتر صدیقی توصیه کردم از آنجایی که نام ایشان به عنوان ریاست سازمان دانشجویان مطرح شده به مصلحت نیست که با بورسیه فرزندشان موافقت شود چرا که همان گرفتاری که برای دیگر مسئولان به وجود آمده برای ایشان نیز پیش خواهد آمد.

معاون سابق بورس با بیان اینکه دکتر صدیقی نیز مسئله را پذیرفت گفت: ایشان به من اعلام کردند که بهتر است بورسیه صادر نشود به همین منظور من برگه بورسیه ایشان را امضا نکردم به عبارت دیگر فرزند صدیقی از هیچ بورس تحصیلی استفاده نکرده است.

آمار بازدید: 353 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image