ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه مجلس با رای اعتماد به فرجی‌دانا به خواست فرهیختگان و نخبگان دانشگاهی احترام بگذارد

مجلس با رای اعتماد به فرجی‌دانا به خواست فرهیختگان و نخبگان دانشگاهی احترام بگذارد

جمعی از اعضای هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در نامه‌ای به رییس مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام حمایت قاطع از دکتر فرجی دانا، ابراز امیدواری کردند نمایندگان مجلس شورای اسلامی به خواست اکثریت فرهیختگان و نخبگان دانشگاهی احترام گذاشته و در مقام تجلیل از علم و عالم با رای اعتماد به دکتر فرجی دانا پاسدار این مقام باشند.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، در این نامه آمده است:"پیروزی دولت تدبیر و امید در خرداد 92 بارقۀ شکوفایی و نشاط علمی را در بین دانشگاهیان و جامعه فرهیخته ایران اسلامی روشن کرد و بیش از همه انتخاب جناب آقای دکتر فرجی دانا به¬عنوان وزیر علوم ،تحقیقات و فناوری موجب گسترش روحیه امید و انگیزه در میان دانشگاهیان و دانشجویان و سرمایه¬های انسانی این مرز و بوم شد. اما اکنون خبر استیضاح ایشان نگرانی‌هایی را در فضای علمی کشور به‌وجود آورده است که امید است با تدبیر و دوراندیشی جناب¬عالی و سایر نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به سرانجامی نیکو رهنمون شود.

ما اعضای هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی حمایت قاطع خود را از جناب آقای دکتر فرجی دانا که در صیانت از آرمان¬های انقلاب اسلامی و در دفاع از ساحت علم و دانش و تأمین استقلال علمی و امنیت شغلی و آزاد اندیشی و نوآوری دانشگاهیان از هیچ کوششی دریغ نکردند اعلام می‌داریم و امیدواریم نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به خواست اکثریت فرهیختگان و نخبگان دانشگاهی احترام گذاشته و در مقام تجلیل از علم و عالم با رای اعتماد به دکتر فرجی دانا پاسدار این مقام باشند. "

گفتنی است، فهرست امضاء کنندگان این بیانیه در حال تکمیل است.

آمار بازدید: 217 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image