ارتباط مستقیم با 30459 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی تمدید مهلت ثبت‌نام مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه علمی کاربردی تا پنجشنبه

تمدید مهلت ثبت‌نام مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه علمی کاربردی تا پنجشنبه

مشاورعالی سازمان سنجش گفت: مهلت ثبت نام برای شرکت در پذیرش دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی مهر 93 دانشگاه جامع علمی کاربردی تمدید شد.


حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، افزود: ثبت نام این آزمون که از روز یکشنبه 19 مرداد از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آغاز شده بود تا ساعت 24 پنج شنبه 30 مرداد تمدید گردید.

وی اظهار کرد: کلیه داوطلبان علاقمند به شرکت در دوره مذکور که تا کنون ثبت نام نکرده‌اند توصیه می‌شود در مهلت تمدید شده به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کرده و نسبت به دریافت دفترچه و راهنما ثبت‌نام و مطالعه دقیق و فراهم نمودن مدارک لازم اقدام نمایند.

مشاور عالی سازمان سنجش در مورد ظرفیت پذیرش دوره مهندسی فناوری و کارشناس حرفه‌ای (ناپیوسته ) نظام آموزش مهارتی گفت: ظرفیت پذیرش 178 هزار و 445 نفر است که 63 هزار و 490 نفر در گروه آزمایشی یک (صنعت)، 10 هزار و 75 نفر در گروه آزمایشی دو (کشاورزی)، 68 هزار و 300 نفر در گروه آزمایشی سه (مدیریت و خدمات) و 35 هزار و 880 نفر در گروه آزمایشی چهار (فرهنگ و هنر) پذیرش می‌شوند.

توکلی در پایان گفت: تا ساعت هشت صبح امروز (27 مرداد) 89 هزار و 516 نفر در این آزمون ثبت نام کرده‌اند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 361 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image