ارتباط مستقیم با 30549 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تدوین طرح جامع پردیس اصلی دانشگاه خوارزمی / طلب 576 میلیون تومانی دانشگاه وصول شد

تدوین طرح جامع پردیس اصلی دانشگاه خوارزمی / طلب 576 میلیون تومانی دانشگاه وصول شد

سرپرست دانشگاه خوارزمی از تدوین طرح جامع پردیس اصلی این دانشگاه در تهران خبر داد و گفت: این طرح در جهت توسعه آموزشی و پژوهشی دانشگاه به صورت طرحی جامع برای استفاده بهینه از فضاهای آموزشی موجود در پردیس تهران است که هم اکنون در حال بررسی است.

محمدعلی سبحان الهی در گفتگو با خبرنگار مهر از فعال شدن دفتر حقوقی دانشگاه خوارزمی خبر داد و گفت: نظر به این که دفتر حقوقی دانشگاه پیش از این بسیار ضعیف بوده و به دلیل این ضعف دانشگاه با مشکلات جدی حقوقی در دادگاه‌ها روبرو بوده است، دفتر حقوقی دانشگاه به منظور حفظ کیان و آبروی دانشگاه تشکیل شد.

وی ادامه داد: برخی از مهمترین اقدامات صورت گرفته در این دفتر، با پیگیری های صورت گرفته مسئله طلبکاری شهرداری کرج در حال حل و فصل است همچنین در پروندۀ باغستان بخشی از مطالبات به مبلغ 576 میلیون تومان وصول شد.

سبحان اللهی به فعال کردن کانون فارغ التحصیلان و امور خیریه در این دانشگاه اشاره کرد و افزود: استفاده از منابع و توانمندی‌های بخش غیر دولتی یکی از برنامه های مدیریت دانشگاه است که در این زمینه کانون فارغ التحصیلان و امور خیریه تشکیل شد.

سرپرست دانشگاه خوارزمی از آماده کردن طرح جامع پردیس اصلی دانشگاه در تهران خبر داد و افزود: این طرح در جهت توسعه آموزشی و پژوهشی دانشگاه به صورت طرحی جامع برای استفاده بهینه از فضاهای آموزشی موجود در پردیس تهران است که هم اکنون در حال بررسی است.

وی ادامه داد: طبق این طرح مقرر شد در تهران فضاهای جدیدی از جمله «دانشکده فناوریهای نوین» و «دانشکده هنر و معماری» ایجاد شود.

آمار بازدید: 244 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image