ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزادگان نماد مقاومت و ایثار و ایستادگی ملت ایران هستند

آزادگان نماد مقاومت و ایثار و ایستادگی ملت ایران هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه آزادگان نماد مقاومت و ایستادگی ملت ایران هستند، گفت: مقاومت امروز مردم غزه در برابر وحشیگری رژیم صهیونیستی، درس استقامت و مقاومت آزادگان ایران زمین به تمامی جهانیان بود.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، دکتر حمید میرزاده در دیدار با جمعی از آزادگان و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با گرامی داشت سالروز ورود پیروزمندانه آزادگان به ایران اسلامی، گفت: آزادگان سروران امید و میوه‌های درخت پر ثمر صبر، مقاومت و ایستادگی هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، افزود: شما آزادگان سمبل ایثار و آزادگی برای تمامی ایرانیان و حتی جهانیان هستید آنچنانکه ملت مظلوم غزه با الگو گرفتن از صبر و مقاومت شما بعد از بیش از 60 سال همچنان در مقابل ستم و زورمندی رژیم منحوس صهیونیستی و آمریکای جنایتکار ایستادگی می کنند.

وی با بیان اینکه به تک تک شما برای اراده پولادی و مقاومت بسیار بالایتان تبریک می گویم، اظهار داشت: مشی و سیاست دانشگاه آزاد تا به امروز این بوده که از تجربه و اراده آزادگان و ایثارگران عزیز در تمامی بخش‌ها و حوزه‌ها بهره ببرد و با جدیت این موضوع را دنبال می‌کند.

میرزاده سهم دانشگاه آزاد در پذیرش ایثارگران و آزادگان و همکاری با آنها را در قیاس با دانشگاه‌های دولتی بسیار زیاد خواند و گفت: دانشگاه آزاد در رابطه با آزادگان به طور اخص و ایثارگران به طور اعم بسیار بهتر و مناسب‌تر از بسیاری از نهادها و دانشگاه‌های دولتی عمل کرده است و این موضوع برای دانشگاه آزاد افتخار بزرگی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: طی سنوات اخیر تعداد 353 هزار ایثارگر و آزاده در این دانشگاه ثبت نام کرده اند که رقم بسیار قابل قبول و رضایت بخشی است آن هم برای دانشگاهی که بنیانگذار آن شخص آیت الله هاشمی رفسنجانی است. کسی که بدون شک یکی از استوانه ها و ارکان اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران است و نشانگر توجه ایشان به آزادگان است که خود ایشان در آزادی آزادگان در زمان ریاست جمهوری نقش بی بدیلی داشتند.

دکتر میرزاده با بیان اینکه در دوران نخست وزیری مهندس موسوی و بعد از آن ریاست جمهوری آیت الله هاشمی به واسطه مسئولیت هایم با مشکلات آزادگان از همان ابتدا در ارتباط بوده ام، گفت: بنده به عنوان کسی که 16 سال مسئول بازسازی مناطق جنگی بودم از ابتدا با درد و رنج آزادگان و خانواده هایشان آشنا هستم و به خوبی تلاش ها و بزرگی کاری که شما عزیزان برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را انجام دادید، درک می کنم.

عضو هیات امنای حفظ و نشر آثار دفاع مقدس ادامه داد: یکی از افتخارات بنده در تمام دوران زندگیم مسئولیت ستاد استقبال از آزادگان بود که در مردادماه 1369 از سوی آیت الله هاشمی به من واگذار شد که به واسطه این مسئولیت از نخستین افرادی بودم که آزادگان عزیز را در 26 مرداد 1369 در اتوبوس های عراقی در مرز قصر شیرین زیارت کردم .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به وظیفه اداره کل شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی و تاکید بر تعامل هر چه بیشتر با آزادگان و ایثارگران گفت: سختی کار دانشگاه آزاد و حجم بالای کار در این دانشگاه روحیه قوی و انرژی شما آزادگان را می طلبد و از این رو پیشنهاد می دهم جلسات این چنینی و دیدارهای صمیمانه بعد از این برگزار شود که البته به دلیل محدودیت زمانی بهتر است این جلسات حداقل به صورت فصلی انجام گیرد.

گفتنی است در این نشست سید محمد تقی طباطبایی سرپرست اداره کل شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی نیز گزارش کوتاهی از فعالیت های انجام شده در این اداره کل برای حضار قرائت کرد و با تبریک و تهنیت سالروز ورود قهرمانانه آزادگان به خاک میهن گفت: هم اکنون نزدیک به 100 هزار دانشجوی ایثارگر در دانشگاه آزاد مشغول تحصیل هستند که نزدیک به 70 درصد جمعیت ایثارگران کشور است.

وی در تشریح خصایص و ویژگی‌های آزادگان افزود: آزادگان به دلیل تجربه خاص خود در دوران اسارت انسان های صبور، کم توقع و قانع، وفادار به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران و انسان هایی معتدل و خالی از هر گونه افراط و تفریط هستند.

طباطبایی تاکید کرد: انتظار داریم دانشگاه آزاد زمینه و بستر را برای به کارگیری هر چه بیشتر تجربه های آزادگان و ایثارگران فراهم سازد، زیرا این افراد از سرمایه های انقلاب و نظام هستند.

همچنین در پایان این دیدار از آزادگان حاضر در این برنامه با اهدای لوحی تقدیر شد.

آمار بازدید: 141 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image