ارتباط مستقیم با 30554 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه سرانه اعضای هیات علمی دانشگاه بجنورد از میانگین کشوری بالاتر است

سرانه اعضای هیات علمی دانشگاه بجنورد از میانگین کشوری بالاتر است

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه بجنورد گفت: هم‌اکنون وضعیت تعداد اعضای هیات علمی در این دانشگاه مطلوب بوده و این شاخص از میانگین کشوری بالاتر است.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خراسان شمالی، علی اکبر سلیمانیان در نشست خبری اظهار کرد: استاندارد سرانه تعداد دانشجو به اعضای هیات علمی در دانشگاه های دولتی به ازای هر 17 دانشجو یک عضو هیات علمی است.

وی با ذکر این که هم اکنون متوسط کشوری این شاخص در دانشگاه های دولتی کشور هر 30 دانشجو به یک عضو هیات علمی است ،ادامه داد: سرانه تعداد اعضای هیات علمی در دانشگاه بجنورد به ازای هر 27 دانشجو یک عضو هیات علمی است که این شاخص عدد قابل قبولی می باشد.

سلیمانیان افزود: در این دانشگاه سعی بر این بوده که با ایجاد رشته های جدید ،توازن نسبت دانشجو به اعضای هیات علمی حفظ شود.

وی با اشاره به فعالیت 98 عضو هیات علمی در دانشگاه بجنورد، یادآور شد: برخی از اعضای هیات علمی این دانشگاه تمام وقت، استادیار، مربی و 36 نفر نیز بورسیه هستند و این در حالیست که تعداد اعضای هیات علمی این دانشگاه افزایش می یابد.

سلیمانیان با ذکر این که دانشگاه بجنورد دارای 19 رشته کارشناسی و 14 کد رشته در مقطع ارشد است، عنوان کرد: افزایش رشته در این دانشگاه در مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد) در دستور کار قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: طی سال های آینده رشته هایی همانند مهندسی شیمی ،مکانیک، فیزیک، برق گرایش الکترونیک، حقوق، علوم تربیتی، زبان و ادبیات فارسی ،علوم اجتماعی در مقطع کارشناسی به تناسب کارشناسی ارشد ایجاد می شود.

سلیمانیان در خصوص انجام پژوهش در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی ،عنوان کرد: دانشگاه بجنورد در حوزه آسیب های اجتماعی با دادگستری،آموزش و پرورش و بهزیستی همکاری های بسیاری داشته است.

آمار بازدید: 245 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image