ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی احداث دا‌نشکده داروسازی در استان مرکزی ضروری است

احداث دا‌نشکده داروسازی در استان مرکزی ضروری است

‌سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک گفت: این دانشگاه به عنوان بزرگترین دانشگاه استان از زیرساخت‌های لازم برای ایجاد یک دانشکده داروسازی برخوردار است.


علیرضا نظام‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، عنوان کرد: استان مرکزی فاقد دانشکده داروسازی است و برای پاسخگویی به نیاز استان، وجود چنین دانشکده‌ای مهم و ضروری است.

وی افزود: جهت تحقق این امر و با تأکید بر توانمندی‌ها و زیرساخت‌های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک، تأسیس دانشکده داروسازی در دستور کار این دانشگاه قرار گرفته است.

نظام‌آبادی هدف از تأسیس دانشکده داروسازی را، توسعه و اهمیت دادن به رشته‌های پزشکی و حل مشکل و معضل کمبود نیروی تخصصی در سطح منطقه، استان و شهرستان اراک عنوان کرد.

سرپرست این دانشگاه بیان کرد: برای تأسیس این دانشکده به مساعدت‌های مسئولان ارشد دانشگاه و همکاری و پیگیری همکاران نیاز داریم.

وی در پایان افزود: امیدواریم با این مساعدت‌ها بتوانیم از ابتدای مهرماه در رشته داروسازی همانند سایر رشته‌ها به صورت استاندارد و منطقی و مبتنی بر بسترهای ایجاد شده در این واحد پذیرش دانشجو داشته باشیم.

آمار بازدید: 256 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image