ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی ایران مدرس
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشجو باید کارآفرین باشد

دانشجو باید کارآفرین باشد

رییس دانشگاه پیام‌نور خدابنده گفت: دانشجو باید کارآفرین باشد که این امر با کارآموزی در حین تحصیل محقق می‌شود.


منصور ایمانی در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه زنجان، اظهارکرد: برای هرچه عملی‎تر شدن پایان‎نامه‎های دانشجویی توجه به دو مقوله اولویت پژوهشی و پشتیبانی و حمایت‌ مالی پژوهشگران بسیار ضروری است.

وی افزود: ارگان‎های مختلف با تعیین اولویت‎های پژوهشی خود و اعلام آن به سازمان مرکزی دانشگاه‎ها و وزارت علوم می‎‌توانند در تعیین خط مثبت در استفاده از نتایج یافته‎های پژوهشی دانشجویان استفاده لازم را ببرند.

ایمانی تصریح کرد: هرچه حمایت‎ مالی پژوهشگران بیشتر باشد قطعاً پژوهشگران بدون دغدغه مسائل مالی و با جدیت بیشتری در این حوزه وارد می‌شوند.

رئیس دانشگاه پیام نور خدابنده با بیان این که در مقطع کارشناسی ارشد و برای پایان‌نامه‎های انجام شده مرکز اسناد و مدارک وجود دارد، گفت: با وجود این مرکز پژوهشگران قبل از انتخاب موضوع می‌توانند از پرداختن به موضوعات تکراری پرهیز کنند، درحالی که به دلیل نبود چنین مرکزی در مقطع کارشناسی و عدم اطلاع از موضوعات پژوهش شده معمولاً شاهد دوباره کاری و پرداختن به موضوعات تکراری در پایان‏‌نامه‎ها و طرح‎های تحقیقی دانشجویی هستیم.

این مسئول با اشاره به این که باید از دانشجو انتظار فعالیت علمی داشت، تاکید کرد: درحال حاضر برخورد با دانشجویان ادامه مسیر دبیرستان و به صورت دانش‌‎آموزی و تدریس استاد در کلاس و حفظ جزوه از سوی دانشجویان است؛ درحالی که ماهیت دانشجویی پژوهش و تحقیق در زمینه‎های علمی مورد نیاز است.

ایمانی خاطرنشان کرد: دانشگاه باید کارآفرین تربیت کند که این امر با کارآموزی در حین تحصیل محقق می‌شود ولی درحال حاضر بیشتر دانشجویان کارجو هستند و پس از فارغ‌التحصیلی منتظر آزمون در استخدام می‎نشینند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 188 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image