ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی ایران مدرس
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی آغاز ثبت‌نام رشته‌های "با آزمون" کارشناسی ناپیوسته از امروز

آغاز ثبت‌نام رشته‌های "با آزمون" کارشناسی ناپیوسته از امروز

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ثبت نام رشته های با آزمون کارشناسی ناپیوسته از امروز شنبه 25 مرداد ماه آغاز شد و تا یکم شهریور ماه ادامه داد.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، علوی فاضل در ادامه افزود: داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ناپیوسته سال 93 سازمان سنجش و آموزش کشور می‌توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

وی گفت: هر داوطلب می تواند متناسب با کد رشته امتحانی خود در آزمون، 10 رشته/ محل را انتخاب و در سایت ثبت نام نماید.

علوی فاضل در ادامه تأکید کرد: از میان 3419 رشته / محل مقطع کارشناسی ناپیوسته پذیرش دانشجو تنها در 40 رشته / محل به صورت با آزمون انجام می شود و ثبت‌نام در 3379 رشته / محل بدون آزمون این مقطع از 21 مردادماه در پایگاه ثبت نام الکترونیکی به آدرس www.azmoon.org آغاز شده است و تا اول شهریورماه ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه توصیه کرد: با توجه به اینکه تنها در تعداد معدودی از رشته ها پذیرش به صورت با آزمون است، داوطلبان لازم است پس از مطالعه دفترچه انتخاب رشته و اطلاع از رشته محل‌های موجود نسبت به خرید کارت اعتباری انتخاب رشته اقدام نمایند.

علوی فاضل در پاسخ به این سوال که آیا آزمون شامل همه رشته ها می‌شود، گفت: رشته هایی که در مقطع کارشناسی ناپیوسته پذیرش آنها در برخی از محل های دانشگاهی به صورت با آزمون خواهد بود، شامل: اتاق عمل، ساخت پروتز دندانی، مامایی، علوم آزمایشگاهی، بهداشت عمومی، مهندسی بهداشت محیط، هوشبری، علمی کاربردی حسابداری، مهندسی تکنولوژی الکترونیک، مهندسی تکنولوژی برق-قدرت، مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر، علمی کاربردی معماری است.

وی در پایان توصیه کرد: داوطلبان می توانند در صورت مواجه شدن با هر سؤال یا ابهامی به سایت www.azmoon.org و www.pubr-azmoon.com مراجعه کنند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند.

آمار بازدید: 1226 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
مینا سه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۴:۰۴

شمارو بخدا از رشته های با آزمون دانشگاه آزاد ثبت نام کنید چرا همش از بدون کنکور ثبت نام میکنید روانی شدیم بخدا هرسال باید امتحان بدیم تا قبول باشیم در رشته های پزشکی