ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار المپیاد المپیادهای دانشجویی، دانشگاه‌ها را برای آموزش بهتر فعال‌ می‌کند

المپیادهای دانشجویی، دانشگاه‌ها را برای آموزش بهتر فعال‌ می‌کند

رئیس اداره آموزش مرکز اورژانس کشور گفت: برگزاری المپیادهای دانشجویی تلاش دانشگاه‌ها را برای آموزش بهتر، بیشتر خواهد کرد.


به گزارش خبرنگار «سلامت» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، دکتر فرهاد رضوانی که صبح امروز در همایش پنجمین المپیاد کشوری تکنسین‌ها و سومین المپیاد کشوری دانشجویان فوریت‌های پزشکی در سالن ابن‌سینا دانشگاه علوم پزشکی مشهد سخن می‌گفت، در ادامه اظهار کرد: هدف از برگزاری این المپیاد ارتقای سطح علمی دانشجویان بوده و شرکت کنندگان در این آزمون‌ها اطلاعات خود را مورد سنجش قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: در حقیقت این المپیاد برای دانشگاه‌ها رنگینکی خواهد بود که سطح آموزش آن‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

رضوانی تصریح کرد: در این آزمون تعداد 200 نفر شرکت کرد‌ه‌اند که از این بین، 150 تن تکنسین بوده و سایرین نیز دانشجو هستند.

رئیس اداره آموزش مرکز اورژانس کشور با اشاره به نحوه برگزاری این آزمون خاطرنشان کرد: آزمون تئوری با 100 سوال که توسط متخصصین طب اورژانس طراحی شده، در مرحله اول برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: کسب نمره بیشتر در آزمون تئوری موجب افزایش رنکینگ شرکت‌کنندگان خواهد شد و در آزمون مرحله دوم، 45 تکنسین و 15 دانشجو به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

رضوانی با اشاره به آزمون عملی روز دوم این همایش تصریح کرد: این آزمون در خصوص سنجش اطلاعات شرکت کنندگان در خصوص نحوه رانندگی با آمبولانس، قطعه‌شناسی و نحوه استفاده از تجهیزات فنی است؛ همچنین از نفرات برتر در اختتامیه این همایش تقدیر خواهند شد.

آمار بازدید: 864 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image