ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد کرسی‌های خالی دانشگاه آزاد به جذب دانشجوی خارجی اختصاص یابد

کرسی‌های خالی دانشگاه آزاد به جذب دانشجوی خارجی اختصاص یابد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: کرسیهای خالی دانشگاه آزاد به جذب دانشجوی خارجی اختصاص یابد.


به گزارش خبرنگار «دانشگاهی»‌ خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه همدان، دکتر "حبیب الله موسوی بهار" در همایش نشست دو روزه مدیران آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، تصریح کرد: در حال حاضر تعداد زیادی از صندلیهای دانشگاه آزاد اسلامی همدان خالی است که دانشگاه برای پر کردن آنها، اقدام به جذب دانشجو با تخفیف بیش از 30 درصد می کند در صورتی که می توان از این ظرفیت برای جذب دانشجوی خارجی استفاده کرد.

وی با بیان اینکه باید به شهرستان‌ها از نظر اعتباری نگاه ویژه ای شود، اظهار کرد: استان تهران، در تمامی حوزه ها به ویژه در ساخت بیمارستان های بزرگ برای دریافت اعتبارات در اولویت قرار دارد که باید در این خصوص به شهرستان ها نیز توجه ای ویژه ای شود.

دکتر موسوی بهار ادامه داد: از دو سال گذشته همکاری دانشگاه همدان با دانشگاه های تاجیکستان برای جذب دانشجو آغاز شده و این افراد باید به صورت دانشجوی شهریه پرداز در همدان تحصیل کنند.

مهمترین چالش حوزه معاونت آموزشی کمبود اعتبار است
دکتر "فرهاد فراهانی" معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: مهمترین چالش حوزه معاونت آموزشی این دانشگاه کمبود اعتبار است.

وی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی همدان، از سال 52 به عنوان آموزشکده عالی بهداشت بنیانگذاری و فعالیت خود را آغاز کرد و از سال 56 به پذیرش دانشجویان پرداخت.

وی گفت: در حال حاضر حدود 4700 دانشجو در هفت دانشکده پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، بهداشت، پرستاری، پیراپزشکی، توانبخشی و یک پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی همدان مشغول به تحصیل هستند.

دکتر فراهانی افزود: دانشکده های طب سنتی و فناوری های نوین پزشکی نیز در حال تاسیس بوده و کادر هیات علمی و پرسنل این دو دانشکده جذب شده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی همدان، دارای 384 هیات علمی بوده که از این تعداد 23 نفر استاد تمام، 56 نفر دانشیار و مابقی استادیار هستند، خاطرنشان کرد: 20 درصد اعضاء هیات علمی این دانشگاه، استاد دانشکده و 56 درصد تمام وقت جغرافیایی هستند.

دکتر فراهانی خاطرنشان کرد: 44 درصد دانشجویان دانشگاه علو پزشکی همدان، در دوره تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد، دکتری تحصیل می کنند.

وی دانشکده دندانپزشکی همدان را دانشکده پنجم ایران، با 199 عضو هیات علمی خواند و گفت: این دانشکده جزء قدیمی ترین دانشگاه به شمار می‌آید.

آمار بازدید: 280 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image