ارتباط مستقیم با 30585 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور مهلت انتخاب رشته کنکور تا شنبه تمدید شد/ ثبت کدرشته 364 هزار نفر

مهلت انتخاب رشته کنکور تا شنبه تمدید شد/ ثبت کدرشته 364 هزار نفر

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته و ثبت کد رشته های انتخابی تا ساعت 16 روز شنبه 25 مردادماه خبر داد و گفت: افرادی هم که پیش از این نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده اند می توانند در این فرصت نسبت به ویرایش کدرشته های خود اقدام کنند.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری سال 93 که تاکنون نسبت به انتخاب رشته و تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی آزمون مذکور اقدام نکرده اند، مهلت انتخاب رشته و ثبت کد رشته تا ساعت 16 روز شنبه 25 مردادماه تمدید شد.

وی افزود: داوطلبانی که تاکنون انتخاب رشته کرده اند هم می توانند نسبت به ویرایش انتخاب های قبلی خود اقدام کنند.

توکلی یادآور شد: کسانی که در آزمون سراسری سال 93 ثبت نام نکرده اند و یا در آزمون ثبت نام کرده و در جلسه آزمون حاضر نشده اند و غایب بودند، نیز می توانند ضمن ثبت نام، منحصرا 150 کد رشته از میان کد رشته محل هایی که صرفا بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش در آنها صورت می گیرد انتخاب کنند.

وی اضافه کرد: بر اساس ضوابط گزینش دانشجو مجددا تاکید می شود گزینش در پردیس خودگردان رشته های علوم پزشکی به صورت متمرکز صورت می گیرد و اگر فردی آن را انتخاب کند و در یکی از کدرشته های علوم پزشکی پردیس خودگردان پذیرفته شود نام وی به صورت قطعی به عنوان قبولی در این کد رشته محل اعلام می شود.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: با توجه به کلیه اطلاعیه های سازمان سنجش و راهنمای انتخاب رشته و اصلاحیه های مورد نظر، کد رشته های جدید هم اعلام شده است که داوطلبان می توانند نسبت به ثبت این کد رشته ها در صورت علاقمندی اقدام کنند.

توکلی یادآور شد: تاکنون 364 هزار نفر در کنکور سال 93 انتخاب رشته کردند.

آمار بازدید: 450 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image