ارتباط مستقیم با 30459 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی تجمع مجدد داوطلبان کارشناسی ارشد علوم پزشکی

تجمع مجدد داوطلبان کارشناسی ارشد علوم پزشکی

جمعی از داوطلبان کارشناسی ارشد علوم پزشکی امروز و برای سومین بار در اعتراض به کاهش ظرفیت 50 درصدی رشته‌های علوم پزشکی در مقابل ساختمان وزارت بهداشت تجمع کردند.


به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، یکی از داوطلبان میکروب شناسی بااعتراض به آنچه تناقض گویی‌ میان دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته عنوان کرد، مدعی شد: در دفترچه‌ای که بهمن ماه منتشر شد، در رشته میکروب شناسی دانشگاه‌های تربیت مدرس، بوشهر،‌ شهید بهشتی و موسسه رازی دانشجو پذیرش می‌کردند، اما در دفترچه‌ای که بعد از آزمون برای انتخاب رشته منتشر شد، این دانشگاه‌ها حذف شدند.

وی می‌افزاید: این درحالیست که معاون آموزشی وزارت بهداشت اعلام می‌کند که این دانشگاه‌ها هر دو سال یکبار دانشجو پذیرش می‌کنند؛ اما سئوالی که اینجا مطرح می‌شود، این است که آیا مسئولان در بهمن ماه از این موضوع اطلاع نداشته‌اند؟

یکی از داوطلبان معترض با انتقاد نسبت به عدم اطلاع رسانی کاهش ظرفیت‌ها می‌گوید: در دفترچه آزمون اعلام شده که تمام اطلاعات در مورد رشته‌ها و ظرفیت‌ها فقط از سایت سنجش علوم پزشکی اطلاع رسانی خواهد شد. اما هیچگونه اطلاع رسانی علیرغم ادعای مسئولان صورت نگرفته است.

به گزارش ایسنا دانشجویان از وزیر بهداشت خواست برای رسیدگی به وضعیت کاهش ظرفیت‌های کارشناسی ارشد ورود کند.

آمار بازدید: 277 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image