ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد راه‌اندازی شعبه‌ای از دانشگاه آزاد واحد ایلام در عراق

راه‌اندازی شعبه‌ای از دانشگاه آزاد واحد ایلام در عراق

‌رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام گفت: تمهیدات لازم برای تاسیس شعبه برون مرزی دانشگاه آزاد اسلامی ایلام اندیشیده شده است.


دکتر شهریارعباسی در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه ایلام، اظهارکرد: با توجه به همسایگی ما با کشور عراق و نیاز علمی و دانشگاهی استان‌های عراقی همجوار ایلام در تلاش هستیم تا با راه‌اندازی شعبه‌ای از دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام درعراق به گسترش علم در این کشور کمک کنیم.

وی با بیان اینکه در حوزه مدیریت جدید این دانشگاه در ایلام سعی شده با ایجاد تغییرات منطقی شایسته سالاری را به معنای واقعی حاکم کنیم، افزود: یکی دیگر از برنامه‌های ما در دانشگاه راه‌اندازی اتوماسیون اداری است که در جهت رفاه حال دانشجویان در دستور کار قرار گرفته است.

عباسی به تبدیل وضعیت 30 نفر از کارکنان این واحد دانشگاهی بعد از 10 سال اشاره و اضافه کرد: در فاز بعدی نیز بیش از 40 نفر از دیگر از کارکنان این دانشگاه تبدیل وضعیت خواهند شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام تصریح کرد: بودجه‌بندی دانشگاه در سال جاری نیز انجام شده و امتیازات طرح‌های گذشته از سال 80 تاکنون که تعیین تکلیف نشده بودند نیز دریافت شده است که از موفقیت‌های مدیریت جدید دانشگاه محسوب می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه 500 میلیون تومان تسهیلات به دانشجویان پرداخت کرده‌ایم، ادامه داد: در تیم مدیریت جدید این دانشگاه طرح «ساربان» را اجرایی کردیم که این طرح شامل سوال، انتقاد، راهنمایی، برنامه‌ریزی، ارزیابی و نوآوری است که در جهت ارتقاء سطح خدمات دانشگاه صورت گرفته است.

عباسی به راه‌اندازی شورای خیرین برای اولین بار در دانشگاه اشاره و عنوان کرد: چرا خیرین ما فقط به دنبال ساخت مدرسه هستند؟ که امیدواریم با کمک اصحاب رسانه و مطبوعات بتوانیم این قشر را به سمت کمک به دانشگاه‌ها کشانده و در عمران دانشگاه‌ها نیز سهیم کنیم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام، رشد قارچ گونه برخی از مراکز آموزش عالی را آسیبی برای آموزش عالی کشور دانست و گفت: تعدد مراکز آموزش عالی در کشور این مسیر را به سمت بی کیفیتی کشانده است که نیازمند تجدید نظر است.

وی به تعطیلی برخی از رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام پرداخت و بیان کرد: تعدادی کد رشته‌های ما در مقاطع کاردانی و کارشناسی به دلیل عدم استقبال دانشجویان تعطیل شده و البته در تلاش برای سرمایه گذاری در دریافت مجوز کد رشته‌هایی از قیبل نفت با توجه به نیاز استان هستیم که باید بستر لازم برای آن فراهم شود.

عباسی در پایان اضافه کرد: کارگروه کمیته‌های منتخب و ارتقاء را برای همکاران در دانشگاه فعال کردیم و تصویب 20 رشته تحصیلی جدید را نیز در برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در نظر داریم.

انتهای پیام

آمار بازدید: 224 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image