ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی تجهیز مدارس ابتدایی به کتابخانه‌های کلاسی

تجهیز مدارس ابتدایی به کتابخانه‌های کلاسی

معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش از اختصاص 10 میلیارد تومان اعتبار جهت توسعه کتابخانه‌های مدارس از مهر 93 خبر داد.


به گزارش خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، دکتر محمدرضا کفاش در حاشیه برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان دختر سراسر کشور که شب گذشته 17 مرداد در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به خبرنگار ایسنا مبنی بر برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش در راستای توسعه کتابخوانی اظهار کرد: خوشبختانه اعتبار 10 میلیارد تومانی جهت توسعه کتابخوانی در مدارس در نظر گرفته شده است که بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منعقد کرده‌ایم، مبلغ پنج میلیارد تومان از این اعتبار توسط این وزارخانه تامین می‌شود و پنج میلیارد تومان دیگر نیز از اعتبارات خود آموزش و پرورش تامین خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین در راستای توسعه فرهنگ کتابخوانی در حال حاضر برخی از کلاس‌های دبستان از کتابخانه‌های کلاس برخوردارند اما خوشبختانه امسال تمام کلاس‌های مقطع ابتدایی به کتابخانه کلاسی مجهز خواهند شد.

برنامه‌ریزی جهت حفظ قرآن توسط 10 میلیون دانش‌آموز

معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: در راستای توجه به فرهنگ دینی و قرآنی در نظر داریم که 10 میلیون دانش‌آموز را به سوی حفظ قرآن کریم هدایت کنیم.

کفاش افزود: تاکنون تعدادی از دانش‌آموزان در این طرح ثبت نام کرده‌اند و در نظر داریم در برنامه پنج ساله بعدی دولت به این سقف برسیم ولی تحقق این امر نیازمند سرعت بیشتر است.

وی فعالیت‌های آموزش و پرورش در بحث قرآن را شامل دو دسته‌ مسابقات و آموزش دانست و گفت: با برگزاری مسابقات هم به بحث آموزشی پرداخته‌ایم و هم باعث افزایش تمایل دانش‌آموزان به فعالیت‌های قرآنی می‌شویم.

تصویب سند توسعه نماز در شورای عالی آموزش و پرورش

معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه سند توسعه اقامه‌ نماز مصوب شورای عالی آموزش و پرورش رسیده است، عنوان کرد: در این سند بر حضور تمامی مسوولان از وزیر تا معلم در مراسم نمازجماعت تاکید شده است تا از این طریق اهمیت نماز در جامعه آموزش و پرورش گنجانده شود.

آمار بازدید: 218 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image