ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تجمیع پردیس علوم و تحقیقات یک ضرورت است

تجمیع پردیس علوم و تحقیقات یک ضرورت است

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: تجمیع پردیس علوم و تحقیقات فرصت تحصیل برای علاقمندان به ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی را فراهم می کند.


حجت الاسلام سید علی میرابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه گیلان، با اشاره به طرح تجمیع پردیس علوم و تحقیقات اظهار کرد: طرح تجمیع علوم و تحقیقات، یک ضرورت اجتناب ناپذیر در راستای حل مشکلات پردیس‌های علوم و تحقیقات بوده است.

وی پرهیز از موازی کاری را یکی دیگر از فواید تجمیع خواند و تأکید کرد: با تجمیع پردیس‌های علوم و تحقیقات از استفاده همزمان رشته‌های مشابه با رشته‌های فعال در دیگر واحدها، پرهیز شده و علاوه بر کم کردن هزینه‌های آموزشی، از وارد آمدن آسیب جدی به دیگر واحدها، جلوگیری می شود.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با اشاره به یکی دیگر از مزایای طرح تجمیع گفت: این طرح باعث افزایش پذیرش دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی در استانهای کشور شده، همچنین فرصت تحصیل را برای علاقمندان به ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی فراهم می کند.

حجت الاسلام میرابراهیمی خاطرنشان کرد: توسعه کیفی دانشگاه و کیفی سازی یکی دیگر از اهداف دانشگاه آزاد اسلامی است که باعث ارتقای دستاوردهای پژوهشی دانشگاه می‌شود، همچنین با اجرای طرح تجمیع پردیس علوم و تحقیقات این امر محقق خواهد شد.

وی تصریح کرد: طرح تجمیع پردیس‌های علوم و تحقیقات باعث شده تا شرایط واحدها مطلوب شده و هم‌افزایی در ارتقای آموزش و تقویت هیات‌ علمی و استفاده بهینه از امکانات و پتانسیل‌های موجود دانشگاه صورت پذیرد. درعین حال این مسئله داشتن رقابتی سالم را در پی خواهد داشت.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان خاطرنشان کرد: با اجرای طرح تجمیع، ظرفیت‌های جدیدی جهت توسعه، تاسیس و راه‌اندازی رشته‌های جدید دانشگاهی مطابق با نیاز جامعه به وجود می‌آید که خود می‌تواند در توسعه و پیشرفت مناطق و استان‌های کشور براساس نیاز آن منطقه بسیار مفید و موثر واقع شود.

آمار بازدید: 161 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image