ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی ایران مدرس
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور پذیرش بدون کنکور دانشجو در موسسه آموزش عالی قشم

پذیرش بدون کنکور دانشجو در موسسه آموزش عالی قشم

سرپرست موسسه آموزش عالی قشم از فراهم شدن امکان پذیرش دانشجو بدون گذراندن آزمون کنکور در14 رشته در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد خبر داد.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خلیج فارس، دکتر مرتضی صابری با بیان این مطلب گفت: برنامه پذیرش دانشجو بدون کنکور در 14 رشته شامل دو رشته در مقطع کاردانی، دو رشته در مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته، 5 رشته در مقطع کارشناسی و پنج رشته در مقطع کارشناسی ارشد با موافقت وزارت علوم در دستور کار این موسسه قرار گرفت.

وی افزود: ثبت نام از داوطلبان از تاریخ امروز 15 تا 25 مرداد ماه جاری و از طریق سایت سازمان سنجش کشور انجام می شود.

به گفته سرپرست موسسه آموزش عالی قشم، داوطلبان در دو مقطع کاردانی در رشته‌های نرم افزار کامپیوتر و حسابداری و همچنین علاقممندان در مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته در رشته‌های حسابداری و مدیریت جهانگردی نیز می‌توانند از طریق سایت سازمان سنجش در رشته‌های یاد شده ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: این موسسه ازعلاقمندان در پنج رشته کارشناسی در حوزه مدیریت امور بانکی، بازرگانی، حسابداری، جغرافیای سیاسی و کتابداری و اطلاع رسانی و همچنین داوطلبان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در پنج رشته حسابداری، جهانگردی با گرایش بازاریابی، اکوتوریسم و طبیعت گردی، مالی و مدیریت جهانگردی با گرایش برنامه ریزی و توسعه نیز ثبت نام می کند.

دکتر صابری در پایان گفت: داوطلبان شرکت در موسسه آموزش عالی می توانند از طریق سایت سازمان سنجش کشور به آدرس www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام در هر یک از 14 رشته عنوان شده اقدام کنند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 537 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image