ارتباط مستقیم با 30565 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور کسب دو رتبه تک رقمی توسط دانش آموزان لرستانی در کنکور 93

کسب دو رتبه تک رقمی توسط دانش آموزان لرستانی در کنکور 93

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری مهر: مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان با اشاره به درخشش 2 دانش آموز خرم آبادی در کنکور سراسری سال93، از کسب رتبه های 4 و 6 رشته علوم تجربی توسط این دانش آموزان خبر داد.به گزارش خبرگزاری مهر، دانش آموزان مهسا دولتشاهی و فاطمه فاضلی فرد توانستند در رشته علوم تجربی به ترتیب رتبه های 4 و 6 کنکور سراسری سال 93 را کسب کنند.


مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با اعلام این مطلب افزود: در جهان امروز نیروی انسانی ماهر و خلاق در فرآیند توسعه پایدار نقش اساسی دارد به طوریکه در جوامع صنعتی بیش از 60 درصد سرمایه های ملی را نیرویی انسانی کارآفرین تشکیل می دهد.

گودرز کریمی فر افزود: در این میان نقش نخبگان علمی، اجرایی و فنی کشور به منزله مغز متفکر و موتور محرکه توسعه محسوب می شود، زیرا نخبگان علاوه برجستگی ها و توانایی های بالقوه ای که دارند، نگاه موشکافانه آنان به مسائل جامعه می توانند منشأ تحولات بنیادین در فرآیند توسعه کشور باشد.

کریمی فر در ادامه سخنان خود با اشاره به وجود 10هزار و 790 دانش آموزان پیش دانشگاهی در استان لرستان گفت: در سال تحصیلی گذشته در رشته علوم تجربی شش هزار و 421 دانش آموز، در رشته علوم انسانی دو هزار و 247 دانش آموز، در رشته علوم ریاضی دو هزار و 23 دانش آموز و در رشته علوم و معارف اسلامی 99 دانش آموز مشغول به تحصیل بوده اند.

وی خاطر نشان کرد: بیشترین اقبال دانش آموزان لرستانی در رشته علوم تجربی بوده که انتظار می رود با اجرای سیاست توسعه متوازن رشته های تحصیلی این مسئله با نیاز و بازار کار رشته ها تا حدود زیادی تنظیم شود.

کریمی فر با اشاره به کسب رتبه سوم کنکور سراسری در رشته علوم تجربی طی سال قبل گفت: لرستان این استعداد را دارد که در کنکور سراسری و میادین علمی و فرهنگی سرآمد باشد و باید با برنامه ریزی منسجم و هدفمند این توان بالقوه را به فعلیت رساند.

وی با تیریک این موفقیت برجسته و مهم به خانواده بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان لرستان ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی و حمایت از دانش آموزان مستعد استان زمینه بالندگی و پیشرفت استان بیش از پیش فراهم شود.

آمار بازدید: 367 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image