ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه بازسازی تالار مولوی دانشگاه تهران آغاز شد

بازسازی تالار مولوی دانشگاه تهران آغاز شد

در آستانه بزرگداشت هشتادمین سالگرد دانشگاه تهران طی مراسمی با حضور سرپرست دانشگاه تهران و شماری از استادان، مدیران، هنرمندان و دانشجویان تئاتر ضمن آغاز بازسازی و تعمیرات اساسی تالار مولوی از نقشه جدید این تالار دانشگاهی پرده‌برداری شد.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر جعفر گل‌محمدی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران و رئیس شورای سیاستگذاری تالار مولوی ضمن خوشامدگویی، گزارش مختصری درباره ضرورت بازسازی تالار مولوی و مراحل اجرای تعمیرات آن ارائه و سپس امیر حسین حریری مدیر تالار مولوی گزارشی از مراحل پیشرفت کار را ارائه کرد.

در ادامه مراسم، محمودعزیزی، استاد دانشکده هنرها و پیشکسوت تئاتر، حسین سحرخیز، اصغر همت، ستاره اسکندری، مجید سرسنگی؛ استاد دانشگاه و مدیرعامل خانه هنرمندان، مهندس علیاری، استاد دانشگاه و مدیرکل مالی دانشگاه به بیان دیدگاه‌های خود در مورد تالار مولوی پرداختند.

در ادامه برنامه از نقشه جدید تالار مولوی توسط رئیس دانشگاه تهران و معاون فرهنگی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پرده برداری شد.

در پایان مراسم، شرکت‌کنندگان از تالار مولوی بازدید و در جریان مراحل بازسازی قرار گرفتند و کارشناسان فنی به ارائه توضیحات درباره روند بازسازی پرداختند.

شایان ذکر است که در این مراسم شماری از اعضای هیئت رئیسه دانشگاه؛ شامل دکتر خضری مشاور رییس و مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی، دکتر معصومی؛ معاون پژوهشی، دکتر جمشیدیها؛ معاون فرهنگی، دکتر به‌نژاد؛ معاون دانشجویی، دکتر قهرمانی؛ معاون بین الملل، دکتر ضیاءهاشمی؛ معاون فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر میرزایی؛ مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم؛ طاهری، مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری تهران، خانه هنرمندان و تعداد زیادی از هنرمندان و اساتید برجسته نیز در این مراسم حضور داشتند.

آمار بازدید: 210 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image