ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار بورسیه افزایش مقرری دانشجویان بورسیه به 2وزارتخانه ابلاغ شد/ جزئیات نحوه پرداخت

افزایش مقرری دانشجویان بورسیه به 2وزارتخانه ابلاغ شد/ جزئیات نحوه پرداخت

با تصویب هیئت وزیران افزایش مقرری ارزی دانشجویان بورسیه شاغل به تحصیل در خارج از کشور به وزارت علوم و وزارت بهداشت ابلاغ شد.

احمد غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: افزایش مقرری دانشجویان بورسیه با میانگین 10 درصد به تصویب هیئت وزیران رسید و به وزارت علوم تحقیقات و فناوری ابلاغ شد.

وی با اشاره به عملیات اجرایی پرداخت این افزایش مقرری افزود: با توجه به این مساله که دانشجویان مقرری 6 ماه اول سال را براساس نرخ قدیم دریافت کرده اند اگر شرایط مهیا شود لیستی تهیه کرده و افزایش مقرری تصویب شده پرداخت خواهد شد و اگر امکان آن مهیا نشود افزایش مقرری نیمه اول و دوم در نیمه دوم سال را باهم پرداخت خواهیم کرد.

مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان افزود این افزایش مقرری دانشجویان بورسیه خارج از کشور با میانگین 10 درصد بسته به کشورهای مختلف افزایش یافته است .

به گزارش مهر، با تصویب هیئت وزیران افزایش مقرری ارزی دانشجویان بورسیه شاغل به تحصیل در خارج از کشور به دو وزارت علوم و بهداشت ابلاغ شد. بر اساس میزان مقرری ارزی دانشجویان بورسیه خارج از کشور، دانشجویان شاغل به تحصیل در کشورهای سوئیس و دانمارک دارای بیشترین مقرری و دانشجویان شاغل به تحصیل در کشور هند و به ویژه شهرهایی غیر از دهلی و بمبئی دارای کمترین مقرری هستند.

آمار بازدید: 280 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image