ارتباط مستقیم با 30554 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی پیام وزیر آموزش و پرورش به مسابقات ورزشی دانش‌آموزان در تابستان 93

پیام وزیر آموزش و پرورش به مسابقات ورزشی دانش‌آموزان در تابستان 93

وزیر آموزش و پرورش به مناسبت آغاز برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور در تابستان 1393 پیامی خطاب به دانش آموزان ورزشکار صادر کرد.


به گزارش سرویس «آموزش و پرورش» ایسنا، پیام دکتر علی اصغر فانی به شرح زیر می‌باشد:

«حضور پرشور و بانشاط شما عزیزان، در مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور موجب افتخار و شایسته تقدیر و تشکر است.

توجه به ورزش مورد تاکید پیامبر اکرم(صلی ا... علیه و آله و سلم) و امامان معصوم (علیهم السلام) بوده است و این امر به خوبی جایگاه و نقش ورزش و تندرستی را در رشد اندیشه، جسم و روح افراد جامعه نشان می دهد.

بدون تردید ورزش و فعالیت های جسمانی رشد دهنده ارزش های اخلاقی، سلامت و فرهنگ صلح و دوستی بین ملتها و زیربنای توسعه همه جانبه دولت ها است.

جامعه ورزشکار، جامعه‌ای پرتلاش، پرنشاط و زنده خواهد بود و جامعه‌ امروز ما به این طراوت و نشاط نیازمند است.

آموزش و پرورش دولت تدبیر و امید با ایمان به نقش بی‌بدیل آینده سازان این مرز و بوم و با ابتنا بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در پیشرفت همه جانبه کشور تلاش می‌کند با بکار گرفتن همه امکانات ملی، معنوی و فرهنگی با ایجاد فضاهای پرنشاط و پویا و برگزاری جشنواره ها و مسابقات قهرمانی دامنه این حرکت فرهنگی را در زندگی روزمره دانش آموزان توسعه دهد تا آنان در آینده به عنوان شهروندانی هوشمند، قدرتمند، با نشاط، سالم، متفکر، کارآمد و موثر به پیشرفت کشور و پیشبرد اهداف متعالی نظام اسلامی خدمت کنند.

در همین راستا از کلیه همکارانم می‌خواهم بر تحکیم حقوقی و تشکیلاتی فدراسیون ورزشی مدارس کشور، ایجاد نظام استعداد‌یابی در ورزش کشور، توجه به نقش ورزش در یادگیری، علم آموزی، شادابی و نشاط مدارس و ارتقاء سلامت جسمی و روحی دانش آموزان و معلمان اهتمام جدی داشته باشند.

امیدوارم شما دانش آموزان ورزشکار با اقتدا به شهیدان به عنوان قهرمانان واقعی ملت سرافراز ایران اسلامی،‌ به توصیه ارزشمند مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر توجه جدی به تحصیل، تهذیب و ورزش عمل نموده و با گام هایی استوار در مسیر توسعه همه جانبه کشور حرکت کنید.

در پایان از همه عوامل اجرایی و فرهنگی مسابقات تشکر می‌کنم و توفیق همگان را در ارتقاء سلامت جسمی و روحی و ایجاد فضاهای سالم ورزشی برای دانش آموزان عزیز از خداوند متعال خواستارم».

آمار بازدید: 273 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image