ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه راه‌اندازی رستورانهای آزاد دانشجویی در دانشگاه خوارزمی

راه‌اندازی رستورانهای آزاد دانشجویی در دانشگاه خوارزمی

معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی با اشاره به کسری بودجه در بخش تغذیه دانشجویی از راه اندازی رستوران های آزاد دانشجویی در این دانشگاه خبر داد.


عزیزالله حبیبی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص کمبود یارانه تغذیه دانشجویی گفت: پاسخگویی به نیاز تغذیه دانشجویان از سخترین کارها در حوزه دانشجویی است.

وی ادامه داد: با توجه به این مساله که در بحث تغذیه پاسخگویی به ذائقه های مختلف وجود دارد پس بودجه بیشتری را نیز می طلبد. ،

معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی افزود: یارانه ای که برای غذا صرف می کنیم پاسخگوی یک درخواست ایده آل نیست بلکه پاسخگوی یک درخواست متوسط است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته دانشگاه خوارزمی در پاسخگویی به نیاز تغذیه ای دانشجویان جزء موفق ترین ها بوده است، تصریح کرد: با این وجود این بخش با توجه به کسری هایی که دارد بودجه مفید می طلبد و نمی توان بودجه بخش های دیگر معاونت دانشجویی مانند مشاوره، تربیت بدنی و بخش های دیگر را در بخش تغذیه جذب کرد.

حبیبی با بیان این مطلب که دراین بخش کمبود و کسری بودجه داریم افزود: ولی با تمام این تفاسیر برای اینکه به ذائقه دانشجویان پاسخ داده باشیم و حق انتخاب آنها را افزایش دهیم اقدام به راه اندازی رستوارن های آزاد دانشجویی کرده ایم.

آمار بازدید: 282 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image