ارتباط مستقیم با 30459 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی ایران مدرس
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو با اجرای طرح 7 پردیس دانشگاه آزاد

افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو با اجرای طرح 7 پردیس دانشگاه آزاد

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی استفاده از مشاور با صلاحیت و پیمانکار قوی را دو عامل موثر در ساخت بناهایی ماندگار دانست.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، مهندس محسن هاشمی معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار نمایندگان تام الاختیار و معاونان هماهنگی استان ها با آیت الله هاشمی رفسنجانی، با بیان اینکه طرح تجمیع سازمان مرکزی دانشگاه آزاد با موفقیت 95 درصد انجام شد، اظهار داشت: هفت طرح تجمیع سازمان مرکزی، واحدهای تهران شمال، جنوب، مرکزی، غرب، پزشکی، الکترونیک از ایده های مهم دکتر میرزاده به شمار می رود که قرار است ظرف مدت چهار سال انجام شود.

وی افزود: براساس طرح تجمیع قرار است واحد تهران مرکزی تعداد 50 هزاردانشجو، تهران پزشکی 25 هزار دانشجو، تهران شمال 25 هزار دانشجو، تهران جنوب 25 هزار دانشجو و واحد الکترونیک 70 هزار دانشجو در خود جای دهند که در مجموع واحدها پس از تجمیع ظرفیت پذیرش 130 هزار دانشجو را خواهند داشت.

وی با اشاره به ضرورت تجمیع سازمان مرکزی دانشگاه آزاداسلامی گفت: سازمان مرکزی دانشگاه آزاد در شعاعی حدود شش کیلومتر در سایت پونک تجمیع شدند که حدود 80 درصد از کارکنان سازمان از این طرح ابراز خشنودی کرده اند چرا که اجرای این طرح باعث افزایش کارایی آنان شده است.

مهندس هاشمی با بیان اینکه 53 ساختمان دانشگاه آزاد در 600 کیلومتر مربع از شهرتهران به صورت پراکنده قرار دارند، افزود: واحدهای مستقر در شهر تهران برخلاف شهرستان ها از فیزیک مناسب و در شان دانشگاه برخوردار نیستند به همین خاطر در نظر داریم ساختمان هایی با معماری ماندگار احداث کنیم.

معاون عمرانی دانشگاه افزود: بر اساس استاندارد و با توجه به تعداد دانشجویان به یک میلیون و 300 هزار مترمربع فضا نیاز داریم که 600 هزار مترمربع ساختمان داریم و نیاز به 250 هزار متر مربع دیگر ساختمان هستیم و در نظر داریم هزینه آن را از طریق تبدیل به احسن کردن اموال و گرفتن وام تامین کنیم.

مهندس هاشمی در پایان تاکید کرد: ابزار معاونت عمران برای پیشبرد طرح ها اولین موردش استفاده از مشاور با صلاحیت است تا بتواند طرح های شاخصی ارائه کند و دیگری پیمانکار قوی است تا با سرعت بیشتر پروژه ها را به اتمام برساند.

آمار بازدید: 370 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image