ارتباط مستقیم با 30602 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشگاه گیلان رتبه ثبت بیشترین پایان‌نامه در بین دانشگاه‌های کشور را کسب کرد

دانشگاه گیلان رتبه ثبت بیشترین پایان‌نامه در بین دانشگاه‌های کشور را کسب کرد

رییس دانشگاه گیلان گفت: دانشگاه گیلان رتبه ثبت بیشترین پایان نامه در بین دانشگاه‌های کشور را داراست.


دکتر احمد رضی در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشجویان» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه گیلان، در سه ماهه نخست سال 93، 11 هزار و 531 پایان‌نامه و11 هزار و 892 پوروپوزال در پایگاه ثبت اطلاعات پایان‌نامه‌ها و رساله‌های تحصیلات تکمیلی کشور به ثبت رسید.

وی تصریح کرد: در این میان، بیش از 94 درصد پایان‌نامه‌های ثبت شده مربوط به مقطع کارشناسی ارشد و مابقی در مقطع دکترا بوده است.

رییس دانشگاه گیلان با بیان اینکه در این بازه زمانی، بیشترین پایان‌نامه‌های ثبت شده در پایگاه ثبت پایان‌نامه‌ها و رساله‌های تحصیلات تکمیلی مربوط به گروه علوم انسانی است، افزود: پایان‌نامه‌های ثبت شده در پایگاه ثبت پایان‌نامه‌ها و رساله‌های تحصیلات تکمیلی مربوط به گروه علوم انسانی با 3 هزار و 741 رکورد بوده و پس از آن به ترتیب گروه فنی و مهندسی، علوم پایه، کشاورزی، هنر و علوم پزشکی قرار دارند.

رضی یادآور شد: براساس این گزارش در سه ماهه نخست سال جاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه گیلان و دانشگاه تربیت معلم تهران، به ترتیب بیشترین آمار را در بین دانشگاه‌های کشور در ثبت پایان‌نامه به خود اختصاص داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: از بهمن ماه سال 1387 کار ثبت پایان‌نامه در پایگاه ثبت پایان‌نامه‌ها و رساله‌های تحصیلات تکمیلی آغاز شده و تاکنون بیش از 162 هزار پایان‌نامه در این پایگاه به ثبت رسیده است.

آمار بازدید: 238 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image