ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور تالیف کتب به شاخص‌های ارتقای هیات علمی در دانشگاه پیام نور افزوده شد

تالیف کتب به شاخص‌های ارتقای هیات علمی در دانشگاه پیام نور افزوده شد

به گفته مشاور ریاست دانشگاه پیام نور، در حال حاضر تمام شاخص هایی که برای ارتقای رتبه اعضای هیات علمی مد نظر قرار می گیرد شاخص های علمی است و تالیف کتب دانشگاه پیام نور هم به عنوان یکی از شاخص های ارتقای رتبه با تصویب هیت رئیسه به عنوان یک شاخص محاسبه می شود.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه سمنان، در این مراسم دکتر حسینی در مراسم تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه پیام نور استان سمنان ضمن مقدس خواندن دانشگاه گفت: ما باید این مکان مقدس را ارج نهیم و این مهم با انتقال درست و کامل علم و دانش به دیگران محقق می شود.

وی همچنین با اشاره به سیاست های مدیریت جدید دانشگاه پیام نور کشور، استفاده از خرد جمعی و استفاده از علم و دانش و اندیشه های افراد جهت رشد و شکوفایی دانشگاه را یکی از سیاست های دانشگاه عنوان کرد و اظهار کرد: تمام برنامه های دانشگاه باید براساس برنامه ریزی ها و برنامه های از پیش تعیین شده باشد و دانشگاه پیام نور براساس برنامه هایی که در هر سال برای سال آینده تدوین می شود عمل می کند.

مشاور رئیس دانشگاه پیام نور کشور همچنین از دکتر خیاطیان در دوران تصدی مسئولیت ایشان تشکر و قدردانی کرد.

در این مراسم دکتر یوردخانی رییس جدید دانشگاه پیام نور سمنان ضمن ابراز خرسندی از فراهم شدن فرصت خدمت در استان سمنان، گفت: در حال حاضر فضای توسعه در کشور و جامعه حاکم است و انتظار این است که توسعه و پیشرفت از دانشگاه ها که اتاق فکر کشور محسوب می شود بر خیزد و قطعا اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه در خط مقدم این امر قرار دارند.

دکتر یوردخانی افزود: دانشگاه پیام نور مسیر کمی را همگام با دانشگاه های دیگر در کشور طی کرده است و در حال حاضر لازم است که مسیر کیفی دانشگاه با دقت و سرعت بیشتری که مد نظر ریاست عالی دانشگاه است، پیگیری شود.

آمار بازدید: 209 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image