ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خوی استکباری جنایتکاران اسرائیل حقوق بشر را لگدمال کرده است

خوی استکباری جنایتکاران اسرائیل حقوق بشر را لگدمال کرده است

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان، تصریح کرد: خوی استکباری جنایتکاران اسرائیل سبب لگدمال شدن حقوق بشر شده است.


حجت‌الاسلام عنایت‎الله شامی در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه زنجان، گفت: آخرین جمعه ماه رمضان، روز قدس نامیده شده است و همه مسملمانان این روز را گرامی داشته و به خیابان می‌آیند تا نفرت خود را از اسرائیل اعلام کنند، لذا با توجه به این که این روز پس از انقلاب توسط امام خمینی(ره) نامگذاری شده است، پس از انقلاب این حرکت در کشورهای جهان اسلام اتفاق می‎افتد.

وی افزود: با توجه به اینکه امسال روز قدس با حجمه چند جانبه اسرائیل به مسلمانان غزه مصادف است این روز اهمیت ویژه‎ای دارد؛ چراکه آمار کشته شدگان و مجروحان فلسطینی نشان‌دهنده درندگی اسرائیل است.

شامی خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم که استکبار جهانی جزئی‏‌ترین مسئله ایران را با حربه‌های سیاسی علیه ایرانیان استفاده می‎کنند و از رعایت حقوق بشر صحبت می‎کنند درحالی که واقعی نشان دادن مسائل غیرواقعی حقوق بشر نیست.

وی اظهارکرد: مردم فلسطین درحملات شدید تکه‎تکه می‌شوند و جرم آنان مسلمان و معترض بودن است، این درحالی است دنیای غرب و کشورهایی که داعیه‌دار سرپرستی کشورهای مسلمان هستند هیچ عکس‌العملی در این زمینه نشان نمی‎دهند.

این کارشناس مسائل سیاسی و مذهبی تصریح کرد: لازم است امسال به مراسم روز قدس اهتمام ویژه‎ای ورزیده شود و مسلمانان هم از نظرعملیاتی و هم بیانی در حمایت از بیت‎المقدس گام‌های محکم و استواری بردارند، زیرا جایگاه انسانیت برای اشغالگران اهمیتی ندارد و فقط به دنبال منافع شخصی و ملی خود هستند.

وی در پاسخ به این که چرا سران اسرائیل با وجود تبلیغات منفی رسانه‎ها به اقدامات وحشیانه خود ادامه می‎دهند، یادآور شد: دلیل این موضوع خوی استکباری آنان است که برای سایر افراد کرامت انسانی قائل نیستند و آنان را موجودات پست می‎دانند که نمونه‎های دیگر آن داعشی‎ها و ساقط شدن هواپیمای مسافربری اکراین است که نشان می‎دهد انسانیت در نظام استکبار جهانی وجود ندارد.

حجت‌الاسلام شامی عنوان کرد: انسانیت لگدمال شده و حقوق بشرآلت دست برای تسلط به کشورهای جهان سوم بوده است، لذا حقوق بشر در قالب نوشتار وجود دارد نه به صورت عملیاتی.

انتهای پیام

آمار بازدید: 153 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image