ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد بیانیه دانشگاه آزاد به مناسبت روز قدس

بیانیه دانشگاه آزاد به مناسبت روز قدس

دانشگاه آزاد اسلامی در بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس از آحاد مردم روزه‌دار دعوت کرد با حضور راهپیمایی لرزه بر اندام پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی و متحدانش بیندازند.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، در این بیانیه آمده است:" ملت ما امسال در حالی روز جهانی قدس را گرامی می‌دارد که زنان، کودکان و پیران در غزه از زمین، هوا و دریا مورد حملات وحشیانه رژیم جنایتکار صهیونیستی هستند و هر روز بر تعداد شهدای این فاجعه انسانی افزوده می‌شود.

امسال ما در حالی روز جهانی قدس را برگزار می‌کنیم که ملت فلسطین چون کوه در برابر تجاوزات صهیونیست‌ها ایستاده و با پاسخ قهرمانانه خود دیگربار انتفاضه رمضان را سامان داده‌ است.

حماسه مقاومت و پایداری ملت فلسطین در نبردی کاملاً متفاوت از نبردهای پیشین، همانند جنگ 33روزه، جنگ 22روزه و... بار دیگر رژیم صهیونیستی را به اوج استیصال و درماندگی رسانده‌ است.

اگرچه امروز همانند همیشه آمریکا و انگلیس بی‌شرمانه از جنایات رژیم صهیونیستی دفاع می‌کنند اما در چهارگوشه جهان صدای اعتراض آزادیخواهان عالم به آسمان برخاسته و هوشیارانه درمقابل این وحشیگری واکنش نشان داده و ملت مظلوم فلسطین را همراهی می‌کنند. اما در این میان سکوت شرم‌آور کشورهای اسلامی درمقابل جنایت‌های روزافزون رژیم جنایتکار صهیونیستی که علیرغم دیدن صحنه‌های تأثربار فاجعه انسانی که در غزه روی می‌دهد، به سکوت خود ادامه می‌دهند، جای شگفتی دارد.

همچنین لازم است تمامی دانشگاه‌های جهان به ویژه دانشگاه‌های کشورهای اسلامی در پاسخ به این جنایت‌ها و در حمایت از مردم مظلوم و بی‌پناه غزه اقدامات مشترکی را انجام دهند.

روز قدس، روز رهایی قبله اول مسلمین جهان در پیش است و مسلماً صدای ملت‌های مظلوم جهان علیه جنایات اسرائیل غاصب در این روز به اوج خود خواهد رسید. چرا که صهیونیست‌های غاصب باید بدانند ملت های مسلمان و به‌ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق پایمال‌شده ملت فلسطین حمایت کرده و اسرائیل غاصب را محکوم می‌کنند.

همراه با تمام آزادیخواهان جهان، خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی نیز همچون تمامی سالهای گذشته جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم کرده و یک بار دیگر ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام‌خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، روز جمعه همراه و همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی و تمامی مسلمانان و ظلم‌ستیزان جهان در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت کرده و از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه‌دار دعوت می‌نماید در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نموده و لرزه بر اندام پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی و متحدانش بیندازند. باشد که این همراهی موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی در این روزهای سخت و خونین باشد.

آمار بازدید: 205 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image