ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اقدامات جدید امضاکنندگان استیضاح فرجی دانا/ عملکرد وزیر علوم استیضاح را موجه می‌کند

اقدامات جدید امضاکنندگان استیضاح فرجی دانا/ عملکرد وزیر علوم استیضاح را موجه می‌کند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: استیضاح کنندگان طی یکی دو روز گذشته به این نتیجه رسیدند که خود مجدد با تشکیل مجموعه ای برای پیگیری، اقدامات متناسب با رفتارهای وزیرعلوم را دنبال کنند.

عباس مقتدایی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص گزارش هفتگی وزارت علوم به مجلس گفت: وزارت علوم تعهداتی را پذیرفت که در ارتباط با رفع نگرانی استیضاح کنندگان انجام دهد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه چند روزی از جلسه با وزیرعلوم گذشته است علی رغم اینکه برخی از نقل قول ها و حرف های متفرقه حکایت از این دارد که وزارت علوم در جهت رفع نگرانی‌ها اقدامی انجام داده است، هنوز به طور شفاف و مستقیم گزارش فعالیت‌های انجام شده و یا بخش های برزمین مانده ای که وزیر علوم بنا دارد کاری صورت دهد به نمایندگان استیضاح کننده داده نشده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: من نگرانم که عدم اقدام به موقع و حرکت جدی برای رفع دغدغه استیضاح کنندگان فضا را به سمتی پیش ببرد که به سرعت جریان استیضاح در درون مجلس با قوت بیش از قبل اعمال شود.

وی ادامه داد: بنابراین توصیه ما به شخص وزیرعلوم آن است که نمایندگان استیضاح کننده و حتی سایر نمایندگان مجلس را در جریان اقدامات و تعهدات پیشین خود در مجلس قرار دهد به نظر می رسد اینکه اقدامات به صورت قطره چکانی انجام شود و یا اطلاعات و اخبار آن به صورت محدود منتشر شود می تواند فضای استیضاح را در سطح عمومی مجلس گسترش دهد .

مقتدایی تصریح کرد: با توجه به این مساله که حتی اگر اقدامات مشخصی هم انجام شود، هنوز نتیجه آنها معلوم نیست و فعلا اخبار و گزارش ها حکایت از بی توجهی به خواسته ها دارد از این رو استیضاح کنندگان طی یکی دو روز گذشته به این نتیجه رسیدند با تشکیل مجموعه ای برای پیگیری، اقدامات متناسب با رفتارهای وزیرعلوم را دنبال کنند.

وی تاکید کرد: به نظر می رسد که عدم اقدام از سوی وزیرعلوم خود اتمام حجت برای به جریان انداختن استیضاح را موجه می کند.

آمار بازدید: 155 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image