ارتباط مستقیم با 30560 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تنها یک طرح کلان علوم انسانی مورد حمایت قرار گرفت

تنها یک طرح کلان علوم انسانی مورد حمایت قرار گرفت

رئیس مرکز سیاست علمی کشور در خصوص آخرین وضعیت طرح های کلان حوزه علوم انسانی گفت: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، طرح فرهنگ جامع زبان فارسی را به صورت سالانه 750 میلیون تومان حمایت می کند.

محمد ابویی اردکان - رئیس مرکز سیاست علمی کشور در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: طرح فرهنگ جامع زبان فارسی که یکی از چهار طرح کلان ملی در حوزه علوم انسانی است را قرار است معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مورد حمایت خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه کمیسیون علوم انسانی تا کنون رسما تعطیل بوده است، اظهار داشت: از اسفند ماه سال گذشته کمیسون طرح های کلان حوزه علوم انسانی شروع به کار کرده است.

رئیس مرکز سیاست علمی کشور عنوان کرد: در حال حاضر هیچکدام از طرح های کلان ملی در حوزه علوم انسانی کارفرمایی برای اجرایی شدن ندارند و تنها طرح فرهنگ جامع زبان فارسی مورد حمایت قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه طرح فرهنگ جامع زبان فارسی به صورت گام به گام پیش می رود، افزود: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرده است تا هر طرحی را که می تواند مورد حمایت قرار دهد مشخص کند و بر این اساس طرح فرهنگ جامع زبان فارسی را مورد حمایت خود قرار می دهد.

ابویی تاکید کرد: حمایت معاونت علمی از طرح فرهنگ جامع زبان فارسی به صورت 750میلیون تومان در سال است.

آمار بازدید: 264 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image