ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه سند ملی توسعه هنر تدوین شد/ ایجاد بیش از 50 رشته جدید هنری در دانشگاه‌ها

سند ملی توسعه هنر تدوین شد/ ایجاد بیش از 50 رشته جدید هنری در دانشگاه‌ها

رئیس دانشگاه هنر اصفهان از تدوین سند ملی توسعه هنر خبر داد و گفت: این سند با همکاری یکی از موسسات تدوین شده و به وزارت علوم ارایه شد.

دکتر فرهنگ مظفر در گفتگو با خبرنگار مهر درخصوص آخرین وضعیت بازنگری دروس و سرفصل های هنر در مقاطع مختلف تحصیلی که از طرف وزارت علوم بر عهده دانشگاه هنر اصفهان گذاشته شده بود، گفت: دانشگاه در این زمینه دو قرارداد با وزارت علوم داشت، قرارداد اول را تحویل دادیم و اکنون در پروسه تصویب است.

وی ادامه داد: اعتبار بخشی از قرار داد دوم پرداخت شده بود و در دولت جدید نیز یک پرداخت صورت گرفته است و تا کنون از 80 رشته ای که در مقاطع مختلف موظف به بازنگری بودیم 50 رشته را تحویل داده ایم و 30 رشته باقی مانده که آنها نیز در حال تدوین هستند.

رئیس دانشگاه هنر اصفهان افزود: یک "سند ملی توسعه هنر" با همکاری یکی از موسسات تدوین کرده بودیم و آن را به وزارت علوم ارایه کردیم که قرار شد مابقی را نیز تکمیل کرده و ارسال کنیم.

وی ادامه داد: تمام رشته ها در تمام مقاطع و گروه های هنر، منهای موسیقی و تئاتر بازنگری شده اند و بالای 50 رشته جدید در گروه هنر طراحی شده است که می توان به رشته صنایع دستی در مقطع کارشناسی ارشد اشاره کرد که یک رشته بود و امروز ما آن را به 6 گرایش تبدیل کردیم.

رئیس دانشگاه هنر اصفهان افزود: هنر اسلامی، هنر معماری اسلامی و شهرسازی اسلامی، نقاشی کودکان، فرهنگ و تمدن هنر ایرانی اسلامی، اقتصاد و کارآفرینی هنر موزه داری و خیلی رشته های جدید دیگری طراحی کردیم.

وی تاکید کرد: با بازنگری های صورت گرفته یک تحول اساسی در رشته هنر ایجاد شده است و ما آمادگی داریم مانند دوره قبل با حضور مسئولان وزارت علوم یک کنفرانس برگزار کرده و در این زمینه توضیحات لازم را ارایه و بازنگری ها را با سیاست های جدید انجام دهیم .

آمار بازدید: 224 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image