ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشگاه باید در خدمت مردم باشد

دانشگاه باید در خدمت مردم باشد

رئیس دانشگاه کردستان به فعالیت 75 هزار دانشجو و 1500 استاد دانشگاه در دانشگاه‌های استان کردستان اشاره کرد.


به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه کردستان، جهانشیر امینی در جمع اعضای بسیج اساتید و دانشگاهیان کردستان در سالن شهدای گمنام استانداری در سنندج ضمن اعلام این خبر، اظهارکرد: 23.4 درصد دانشجویان استان در مقطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه کردستان مشغول به تحصیل هستند که این مسئله بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: همچنین 302 استاد عضو هیئت علمی دانشگاه کردستان هستند که 50 نفر آنان دانشیار و استاد تمام هستند.

امینی به ضرورت ارتباط بیشتر میان دانشگاه و مردم جامعه تاکید و عنوان کرد:‌ دانشگاه باید در خدمت مردم و جامعه باشد و به حاشیه کشیده نشود.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه کردستان در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز وارد عمل شده و کمیته "مصرف بهینه حامل‌های انرژی و کاهش آلودگی‌های زیست محیطی" را در این دانشگاه راه‌اندازی کرده است.

همچنین در این جلسه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج طی سخنانی کوتاه، اظهار کرد: تولید علم، اساس دانایی و دانایی اساس توانایی است.

وی افزود: امروزه کشوری که در زمینه علم و دانش توانمند باشد در جهان می‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد.

کیانی عنوان کرد:‌ دانشگاه آزاد اسلامی براساس اسناد بالادستی و سند چشم انداز جامع کشوری فعالیت دانش بنیان خود را آغاز کرده است.

وی اعلام کرد: اگرهمه دستگاه‌های اجرایی در بحث تخصیص بودجه پژوهشی حمایت کنند تحول بزرگی در توسعه استان کردستان ایجاد می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج خاطرنشان کرد: در حال حاضر ظرفیت‌های لازم برای جذب و فعالیت نخبگان استان کردستان در استان فراهم نیست و به همین دلیل بسیاری از نخبگان این استان به خارج از استان مهاجرت می کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه جذب نخبگان استان نیازمند تشکیل کمیته‌ای است، یادآور شد: نخبگان یکی از ارکان توسعه هر جامعه‌ای هستند که فعالیت آنها می تواند به پیشرفت آن جامعه کمک شایانی کند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 326 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image