ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار کاردانی آغاز ثبت‌نام دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی از فردا

آغاز ثبت‌نام دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی از فردا

مشاورعالی سازمان سنجش گفت: ثبت‌نام دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه 93، از فردا سه شنبه 31 تیرماه آغاز می‌شود.


حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، افزود: مهلت ثبت نام این آزمون که منحصرا از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org‌ انجام می‌پذیرد در روز دوشنبه ششم مرداد ماه پایان می‌پذیرد.

وی تاکید کرد: همه داوطلبان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما که از فردا سه شنبه روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و با فراهم کردن مدارک لازم به سایت مراجعه کرده و برای ثبت نام اقدام کنند.

مشاورعالی سازمان سنجش با بیان اینکه هزینه ثبت نام این آزمون‌ها باید به صورت اینترنتی پرداخت شود، افزود: داوطلبان باید به وسیله کارت‌های عضو شبکه شتاب مبلغ یکصد و شش هزار ریال به عنوان وجه ثبت نام پرداخت کنند.

توکلی در مورد ظرفیت پذیرش آزمون کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای اظهار کرد: ظرفیت پذیرش کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای جمعا 274 هزار و 700 نفر است که از این تعداد 158 هزار و 560 ظرفیت متعلق به سهمیه آزاد و 116 هزار و 140 ظرفیت متعلق به شاغلین است.

وی افزود: پذیرش در دوره کاردانی فنی و حرفه‌ای در 5709 کد رشته و 223 شهرستان مختلف کشور، 907 مرکز آموزشی و در چهار گروه آموزشی شامل گروه صنعت با 117 هزار و 805 ظرفیت، کشاورزی با 23 هزار و 500 ظرفیت، مدیریت و خدمات اجتماعی با 96 هزار و 300 ظرفیت و فرهنگ و هنر با 37 هزار و 95 ظرفیت صورت می‌گیرد.

مشاورعالی سازمان سنجش در ادامه در مورد آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته مجازی و پردیس خودگردان‌های دانشگاه و موسسات آموزش عالی نیز گفت: بر اساس گزارشات اولیه 21 هزار و 217 داوطلب در این آزمون شرکت کرده‌اند که ظرفیت پذیرش آن 20 هزار و 60 نفر است.

توکلی در مورد آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی بیان کرد: بر اساس گزارشات اولیه 24 هزار نفر در این آزمون شرکت کرده‌اند و ظرفیت پذیرش آن هزار و 406 نفر است.

به گزارش ایسنا، هر دو آزمون در روز جمعه 21 شهریورماه 93 برگزار می‌شود و کارت ورود به جلسه آن در روز 18 شهریور ماه روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 687 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image