ارتباط مستقیم با 30565 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تغییر تمام منابع درسی در رشته روانشناسی/ تصویب شاخصهای تحول در تحصیلات تکمیلی

تغییر تمام منابع درسی در رشته روانشناسی/ تصویب شاخصهای تحول در تحصیلات تکمیلی

دبیر کارگروه روانشناسی در شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی از تغییر تمام منابع درسی در رشته روانشناسی و تصویب شاخصهای تحول در مقاطع تحصیلات تکمیلی، خبر داد.

علی فتحی آشتیانی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین تصمیمات اتخاذ شده برای سرفصلهای روانشناسی در مقطع لیسانس با یادآوری تجمیع گرایشهای رشته روانشناسی در مقطع لیسانس، گفت: پیش از این در مقطع لیسانس، کارشناسی روانشناسی بالینی، کودکان استنثایی، عمومی، صنعتی و حتی رشته مشاوره تدریس می شد اما هم اکنون در دفترچه کنکور تنها رشته روانشناسی راه اندازی شده و از سال گذشته در دانشگاهها تدریس می شود.

وی با بیان اینکه تمام این گرایشها به مقاطع فوق لیسانس و دکتری منتقل شده، ادامه داد: تمام درسها و منابع درسی تغییر یافته و برخی دیگر از برنامه های جدید درسی از سال تحصیلی آینده به دانشگاهها ابلاغ می شود.

به گفته دبیر کارگروه روانشناسی در شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی، در مقاطع فوق لیسانس و دکتری گرایشهایی از جمله روانشناسی سلامت، روانشناسی دین، روانشناسی ورزش و برخی دیگر از گرایشها راه اندازی شده است.

فتحی آشتیانی همچنین از تصویب شاخصهای تحول در کارشناسی ارشد و دکتری خبر داد و گفت: این شاخصها به تمام دانشگاههای کشور ابلاغ شده و هر دانشگاهی که قصد ارائه برنامه جدید درسی دارد، بر اساس این شاخصها می تواند در فاصله کمتر از یکسال ارزیابی و سپس تصویب شود.


آمار بازدید: 298 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image