ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور پیام نور، دانشگاهی کتاب محور است

پیام نور، دانشگاهی کتاب محور است

رییس دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور یک دانشگاه کتاب محور است و رسالت و پیامش نیز با محتوای کتاب معرفی می شود.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، دکتر ابوالفضل فراهانی در مراسم تکریم و معارفه دو تن از مدیران ستادی دانشگاه افزود: زمانی کتابهای دانشگاه پیام نور در شان دانشجویان این دانشگاه نبود و مجموعه‌ای از نمی‌شودها، نمی‌توانیم‌ها و نمی‌خواهیم‌ها در فضا حاکم بود. امروز به لطف خدا و همت مدیران و کارکنان مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه پیام نور ما شاهد شکسته شدن این نمی‌توانیم‌ها هستیم و نتیجه آن، چاپ و توزیع کتابهای وزین تر و آبرومندانه تر دانشگاه پیام نور با توزیع به هنگام و به موقع در سراسر کشور است.

وی با عنوان اینکه مدیریت راه دور نمی‌تواند آن طور که باید در روند فعالیتها تاثیر گذار باشد، اظهار کرد: حضور فیزیکی مدیر در جمع کارکنان بسیار تاثیرگذار است. از این جهت یکی از مسئولیتهای آقای حمزه‌ای که از قبل از انتصاب اینجانب در آن فعالیت داشتند، برداشته شد تا با فراغ بال بیشتری مانند گذشته اثرگذار باشند.

وی با تاکید بر استمرار و ادامه فعالیتهای مدیر پیشین گفت: از آنجا که دانشگاه پیام نور یک دانشگاه کتاب محور است و رسالت و پیامش نیز با محتوای کتاب معرفی می‌شود، باید بیش از گذشته در جهت ارتقای این مرکز و سودآوری گام برداشت.

در این مراسم واحدی به عنوان سرپرست مرکز چاپ و انتشارات و دکتر رضا حاج حسینی به سمت مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه منصوب شد.

انتهای پیام

برچسب : دانشگ

آمار بازدید: 218 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image