ارتباط مستقیم با 30601 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار آغاز توزیع هولوگرام بیمه طلایی فرهنگیان

آغاز توزیع هولوگرام بیمه طلایی فرهنگیان

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از آغاز توزیع هولوگرام بیمه طلایی فرهنگیان در ادارات آموزش و پرورش مناطق خبر داد.


به گزارش سرویس «آموزش و پرورش» ایسنا، فرشید سیاری با بیان این که مهلت ثبت نام بیمه طلایی درمان فرهنگیان به پایان رسیده است، گفت: نصب هولوگرام برای نشان دار نمودن دفترچه های بیمه شدگان طراحی شده و آماده تحویل به ادارت آموزش و پرورش می باشد .

وی دریافت و توزیع هولوگرام تا الصاق بر روی دفترچه را از طریق ادارات آموزش و پرورش مناطق دانست و افزود: تعداد هولوگرام‌ها براساس آخرین آمار و اطلاعات حقوقی تیرماه هریک از بیمه شدگان تحویل ادارات آموزش و پرورش مناطق خواهد شد.

سیاری افزود: به دلیل عدم امکان تهیه نسخه المثنی و جهت جلوگیری از هرگونه اشتباه و اختلافی نماینده تعاون هر اداره می‌بایست ضمن تکمیل فرم ثبت مشخصات افراد اصلی و تحت تکفل آن ها نسبت به الصاق هولوگرام بر روی صفحه اول و مکان مشخص شده دفترچه هریک از بیمه شدگان اقدام نماید.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: ادارات آموزش و پرورش مناطق جهت دریافت هولوگرام ها می بایست از شعب بیمه آتیه سازان حافظ اقدام نمایند.

آمار بازدید: 228 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image