ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار مسکن مهر کاشمر مدرسه ندارد

مسکن مهر کاشمر مدرسه ندارد

رییس اداره آموزش و پرورش کاشمر از ساخته نشدن مدارس مورد نیاز برای مسکن مهر کاشمر انتقاد کرد.


ایرج سعادتمند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان، با اشاره به اینکه در سطح شهرستان با کمبود شدید فضای آموزشی مواجه هستیم، اظهار کرد: اگرچه براساس قانون باید به ازای هر ۲۰۰ واحد مسکونی یک مدرسه ساخته می‌شده است اما این اتفاق در کاشمر نیفتاده و با کمبود شدید مدرسه برای ساکنان مسکن مهر مواجه هستیم.

وی اظهار کرد: برای سال تحصیلی امسال حداقل پنج مدرسه به طور فوری نیاز داریم تا مجبور نشویم کلاس‌های درس را در کانکس برگزار کنیم. ۲۵ هزار نفر از جمعیت کاشمر در شهرک‌های جدید فرهنگیان و گلستان ساکن شده‌اند اما متأسفانه در این مناطق با سه فضای آموزشی نیمه تمام که در حدود ۴۰ تا ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند مواجه هستیم.

رئیس آموزش و پرورش کاشمر بیان کرد: ما در برخی روستا‌ها شاهد بوده‌ایم که به دلیل نبود مدرسه، دانش آموزان مجبور به ترک تحصیل شده‌اند زیرا برخی حساسیت‌های فرهنگی سبب می‌شود که خانواده‌ها با رفت و آمد فرزند خود به روستای دیگر مخالفت کنند و لذا در روستا‌ها هم با مشکل مواجه هستیم.

سعادتمند خاطرنشان کرد: هم اکنون در کاشمر ۲۳ پروژه آموزشی نیمه تمام با 10 تا ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داریم و تنها امیدمان برای تکمیل این پروژه‌ها، حمایت و کمک خیران است چرا که از مجموع بودجه آموزش و پرورش تنها 0.7 درصد صرف هزینه‌های عمرانی می‌شود که بسیار ناچیز است.

آمار بازدید: 183 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image