ارتباط مستقیم با 30565 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با همکاری وزارت علوم رشته‌های بین رشته‌ای ایجاد می‌کند

دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با همکاری وزارت علوم رشته‌های بین رشته‌ای ایجاد می‌کند

نشست هم اندیشی مدیران آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور معاون آموزشی وزارت بهداشت در تالار شهید بهشتی دانشگاه برگزار شد.



به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر علی اصغر پیوندی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تقارن برگزاری این جلسه با ماه مبارک رمضان را منشأ خیر و برکت دانست و هدف از این نشست هم اندیشی را بررسی مسایل آموزشی عنوان کرد.


وی در سخنان خود دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دانشگاهی بزرگ و پیشگام، برخوردار از اساتید و اعضای هیات علمی توانمند برشمرد که بر ارتقای کیفیت آموزش تمرکز دارد.


دکتر پیوندی با تاکید بر اهمیت توجه به آموزش تحصیلات تکمیلی، ایجاد رشته‌های بین رشته‌ای با همکاری وزارت علوم، بین المللی شدن و برقراری ارتباط با کشورهای منطقه را از اهداف اصلی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی عنوان کرد.


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در بخشی از سخنان خود ایجاد ارتباطات و تبادلات علمی با کشورهای همسایه و منطقه را اعتباری برای دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برشمرد و تلاش دانشگاهیان در راستای بین المللی شدن دانشگاه به معنای واقعی را امری ضروری عنوان کرد.


دکتر پیوندی با اشاره به این که 11 درصد تولیدات علمی کشور برعهده دانشگاه‌های علوم پزشکی است، ظرفیت بالای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در این خصوص را خاطرنشان کرد و یادآور شد: بسیاری از قطب‌های علمی آموزشی کشور نظیر اورولوژی، ژنومیک و چشم در این دانشگاه قرار دارند و بر توجه و اهمیت بیشتر به قطب‌های آموزشی کشور تاکید کرد.


همچنین در این مراسم دکتر صدوقی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ضمن ارایه گزارشی از وضعیت آموزشی دانشگاه، تعداد دانشجویان در مقطع کارشناسی را 3600 نفر، کارشناسی ارشد 1800 نفر، دکتری 3400 نفر،1000 نفر phD و شعبه بین الملل 1800 نفر عنوان کرد.


وی با اشاره به نسبت تعداد اعضای هیات علمی دانشگاه به دانشجویان به تفکیک دانشکده‌ها بر لزوم جذب هیات علمی در برخی رشته‌ها تاکید کرد.


دکتر صدوقی در ادامه مواردی نظیر راه اندازی سامانه الکترونیک دانشگاه، راه‌اندازی دانشکده فناوری‌های نوین، کسب رتبه اول کشوری در آموزش مجازی، کسب رتبه اول از نظر تعداد برنامه‌های آموزش مداوم در کشور، کسب رتبه دوم کشوری در جشنواره آموزشی یزد، برگزاری دوره های توانمند سازی اساتید در بدو استخدام و شروع به کار مجدد کمیته رتبه بندی اساتید را از اهم دستاورد های معاونت آموزشی دانشگاه عنوان کرد.


دکتر محمد مهدی صدوقی در خاتمه سخنان خود با اشاره به رئوس راهبردها و شاخص های برنامه های این معاونت، اهداف و سیاست های معاونت آموزشی دانشگاه را تشریح کرد.


گفتنی است، روسای دانشکده‌های تابعه دانشگاه نیز در این نشست ضمن بیان سخنانی به ارایه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 196 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image