ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه مخالفت رئیس جمهور با یک گزینه ریاست دانشگاه شریف/ تهیه استعلام برای گزینه دیگر

مخالفت رئیس جمهور با یک گزینه ریاست دانشگاه شریف/ تهیه استعلام برای گزینه دیگر

رئیس دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به گزینه های معرفی شده برای تصدی پست ریاست دانشگاه صنعتی شریف گفت: با توجه به شنیده ها، رئیس جمهور با معرفی دکتر نیلی برای ریاست دانشگاه مخالفت کرده است و وزارت علوم نیز به دنبال استعلام های مربوطه برای دکتر فتوحی است. دکتر رضا روستاآزاد در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در حال حاضر دو گزینه دکتر مسعود نیلی و دکتر محمود فتوحی از سوی شورای منتخب دانشگاه صنعتی شریف به شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح شده است که شنیده ها حاکی از بررسی این دو گزینه است.


وی افزود: شنیده شده است که رئیس جمهور به دلیل اینکه دکتر نیلی مشاور اقتصادی رئیس جمهور است، مخالف حضور وی در ریاست دانشگاه شریف است چرا که تاکید کرده است که دکتر نیلی باید تمام وقت در حوزه مشاوره اقتصادی دولت حضور داشته باشد.

روستاآزاد یادآور شد: درباره دکتر محمود فتوحی هم شنیده شده است که وزارت علوم در حال گرفتن استعلامات مربوطه از نهادهای ذی صلاح است.

وی تاکید کرد: البته هنوز گزینه های نهایی برای معرفی به شورای عالی انقلاب فرهنگی تعیین نشده است و پس از تصمیم گیری در وزارت علوم، فرد مورد نظر برای تصدی پست ریاست دانشگاه شریف معرفی می شود.

به گزارش مهر، مسعود نیلی و محمود فتوحی دو گزینه انتخاب شده برای ریاست دانشگاه شریف در هفتم تیرماه به دفتر وزارت علوم معرفی شدند. این دو در جلسه روز 4 تیر 93 به عنوان گزینه های ریاست دانشگاه به اعضای شورا معرفی شدند که در این جلسه برای معرفی به وزیر علوم تایید شدند.

آمار بازدید: 240 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image